رونالدو ستاره ÛŒ قدیمی فوتبال خداحافظی کرد

رونالدو ستاره ی قدیمی فوتبال خداحافظی کرد




 

 


رونالدو ستاره ی قدیمی فوتبال خداحافظی کرد


تاریخ : دوشنبه ،
25 بهمن 1389

رونالدو، ستاره برزيلي دنياي فوتبال روز دوشنبه خداحافظي اش را از دنياي فوتبال اعلام کرد.


این در حالی است که خاطرات فراموش ناشدنی و فراوانی در کارنامه ورزشی او ثبت شده.

این مهاجم برزیلی که در حال حاضر عضو تیم کورینتیانس است در ماه های اخیر با مصدومیتهای متعددی دست و پنجه نرم می کرد و معتقد است که همین مصدومیتها و عدم آمادگی باعث شد تا تصمیم بگیرد که چند ماه پیش از پایان قراردادش از دنیای فوتبال کنار برود.

رونالدو گفت:« بدنم درد می کند.در ذهنم می خواستم به فوتبال ادامه بدهم ولی این بدن دیگر نمی کشد. در روزهای اخیر مثل یک بچه گریه می کردم.»

این ستاره برزیلی دو سال است که در کورینتیانس توپ می زند.او پیش از این دوره ای طلایی را در اروپا در تیمهای آیندهوون، بارسلونا، اینتر، رئال مادرید و میلان سپری کرد.

یک فصل حضور او در بارسلونا به عنوان یکی از درخشان ترین فصول کارنامه فردی اش در دنیای فوتبال شناخته می شود ولی حضور او در سن سیرو و برنابئو تا این حد درخشان نبود.

در حالی که خیلی ها رونالدو را به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال برزیل می دانند، این ستاره با به ثمر رساندن 15 گل در 4 تورنمنت جام جهانی که در دوتای آن با برزیل به قهرمانی دنیا رسید، برترین گلزن تاریخ این رقابتهاست

اکنون و پس از حذف کورینتیانس از گردونه رقابتهای کوپا لیبرتادورس و با توجه به شرایط فیزیکی او، رونالدو تصمیم به کناره گیری از دنیای فوتبال گرفت.

رونالدو در کنفرانسی خبری در دفتر باشگاه کورینتیانس در حدود ساعت 15.40 به وقت اروپای مرکزی از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل