امشب 23:15 والنسیا میزبان شالکه 04

امشب 23:15 والنسیا میزبان شالکه 04




 

 


امشب 23:15 والنسیا میزبان شالکه 04


تاریخ : سه شنبه ،
26 بهمن 1389

دو تيم با پيروزي در ديدارهاي ليگ کشورشان پا به اين بازي مي‌نهند.


شالکه 04 البته رائول و کلاس یان هونتلار، مهاجمان سابق رئال مادرید را دارد، اما تسلیم‌ناپذیری آنهاست که ویژگی اصلی آنها به شمار می‌رود.

به گزارش گل ریکاردو کاستا، مدافع والنسیا به خوبی شالکه را می‌شناسد، چرا که از ولفسبورگ به والنسیا پیوست. مربی او در ولفسبورگ هم کسی نبود جز فلیکس ماگات، مربی فعلی شالکه.

این مدافع پرتغالی گفت که نکاتی را به اونای امری، مربی تیمش گفته است. او در نشست خبری پیش از بازی گفت: «رائول، در کنار هونتلار، ستاره‌های آنها هستند. البته نقطه قوت اصلی شالکه این دو نفر نیستند، بلکه تلاشی است که تیم در 90 دقیقه انجام می‌دهد.

آنها هرگز تسلیم نمی‌شوند، در ضربات ایستگاهی و ضدحملات قدرتمند هستند و از نظر فیزیکی توان بسیار بالایی دارند. باید تمرکز کنیم، فوتبال خود را بازی کنیم، عال کار کنیم و کمی هم اقبال داشته باشیم.

والنسیا در هفته‌های اخیر در فرم خوبی بوده و در هفت دیدار گذشته پس از آغاز سال جاری میلادی، شش بازی را برده و یک بازی را هم مساوی کرده است. پیروزی دو بر یک آنها مقابل اتلتیکو که شنبه رقم خورد و والنسیا در آن از حریف عقب بود، آنها را به رده سوم جدول و بالاتر از ویارئال رساند.

کاستا گفت: «باید در ذهن داشته باشیم که دو بازی داریم، و باید تلاش کنیم در ورزشگاه خود گل بزنیم و از گل خوردن پرهیز کنیم.»

دو دیدار گذشته والنسیا و شالکه در مستایا با تساوی پایان یافته است. دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2007 در مستایا به تساوی بدون گل رسیدند و 9 سال پیش از آن هم در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی جام یوفا بازی‌شان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

شالکه مطمئن است که پیروزی یک بر صفر مقابل فرایبورگ در روز شنبه، روحیه آنها را پس از شروع بدی که در سال جاری میلادی داشتند افزایش می‌دهد.

مانوئل نویر، دروازه‌بان آنها می‌گوید: «دیدار فوق‌العاده‌ای بود و امیدواریم مقابل والنسیا هم آن برد به کارمان بیاید.»
خریدهای جدید شالکه، یعنی علی کریمی هافبک ایرانی، آنجلوس کاریستیاس مهاجم یونانی، و آنتونی آنان، همه می‌توانند سه‌شنبه بازی کنند، هرچند که از این سه نفر احتمالا تنها هافبک غنایی است که در ترکیب قرار می‌گیرد.

ماگات می‌گوید: «هواداران مانند تیم صبور بوده‌اند و این در میدان مشهود است. ما نیاز به این اتحاد داریم و امیدوارم که اوضاع همین طور بماند.»

شش دیدار خانگی اخیر والنسیا مقابل رقیبان آلمانی به پنج تساوی و یک شکست منتهی شده است. آخرین برد خانگی آنها مقابل آلمانی‌ها به اکتبر 1996 و برد سه بر صفر مقابل بایرن مونیخ در دور اول جام یوفا برمی‌گردد.

رائول 24 بار مقابل والنسیا بازی کرده و 12 گل زده که پنج تای آنها در مستایا بوده است. کریستوف متسلدر هم پنج بار مقابل والنسیا بازی کرده است.



ترکیب احتمالی دو تیم

والنسیا: 13- گوایتا؛ 2- سالتور، 17- استانکویچیوس، 20- ریکاردو کاستا، 28- آلبا؛ 3- مادورو، 5- توپال؛ 7- خواکین، 24- تینو کاستا، 19- ارناندس؛ 9- سولدادو

شالکه: 1- نویر؛ 22- اوچیدا، 4- هوئدس، 21- متسلدر، 13- اشمیتس؛ 18- خورادو، 40- آنان، 12- کلوگه، 17- فارفان؛ 7- رائول، 25- هونتلار.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل