اروگوئه با غلبه بر غنا حریف هلند شد

اروگوئه با غلبه بر غنا حریف هلند شد




 

 


اروگوئه با غلبه بر غنا حریف هلند شد


تاریخ : شنبه ،
12 تیر 1389

این دیدار از ساعت ۲۳ جمعه شب در ورزشگاه ساكرسیتی شهر ژوهانسبورگ برگزار شد و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی یك بر یك رسیدند.
در حالی كه پس از ۴۵ دقیقه گلی به ثمر نرسید، مونتاری در دومین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه اول دروازه اروگوئه را گشود تا نماینده آفریقا پیروز به رختكن برود.
در نیمه دوم اروگوئه چندین موقعیت گلزنی به دست آورد و در دقیقه ۵۵ دیه‌گو فورلان از روی یك ضربه ایستگاهی دروازه غنا را گشود تا كار به تساوی بكشد.
تلاش دو تیم برای زدن گل دوم در وقت قانونی بی نتیجه بود و این دیدار به وقت اضافی كشید.
در حالی كه ۱۲۰ دقیقه از بازی گذشته بود، سوارز بازیكن تیم اروگوئه با دست مانع ورود ضربه سر مهاجم غنا به دروازه شد تا از بازی اخراج شده و یك پنالتی در آخرین ثانیه های بازی به سود غنا اعلام شود.
همه منتظر گلزنی آساموا جیان بودند اما ضربه این مهاجم پس از برخورد به تیرك افقی به بیرون رفت تا بلافاصله داور خاتمه بازی را اعلام كند و كار به ضربات پنالتی بكشد.
در ضربات پنالتی اروگوئه ۴ بر ۲ پیروز شد تا در مجموع با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسیده و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را كسب كند. این تیم باید به مصاف هلند برود.
بنكوئرنكا از پرتغال قضاوت این دیدار را برعهده داشت. وی علاوه بر اخراج سوارز در آخرین دقیقه بازی، به فسیله، آره‌وارو و پرز از اروگوئه و پانتسیل، سارپی و منساه از غنا اخطار داد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل