Ù„Ú†Ù‡ 2 - 0 یوونتوس

لچه 2 - 0 یوونتوس




 

 


لچه 2 - 0 یوونتوس


تاریخ : یکشنبه ،
1 اسفند 1389

در ادامه رقابت هاي هفته بيست و ششم سري آ، دقايقي پيش تيم لچه موفق شد در خانه با دو گل يوونتوس را شکست دهد.



در این دیدار که در ورزشگاه ویا دل ماره برگزار شد، تیم لچه موفق شد با گل های جمال مصباح (32) و آندره آ برتولاچی (48) حریف صاحب نامش را از پیش رو بردارد.
یوونتوس ها که هفته گذشته موفق شده بودند اینتر را با یک گل شکست دهند، برای کسب یک پیروزی دیگر راهی میدان شدند اما در نهایت بدون کسب حتی یک امتیاز راهی خانه شدند.

این دیدار پرحاشیه دو اخراجی داشت. جی جی بوفون، دروازه بان یوونتوس در دقیقه 12 در بیرون از محوطه جریمه توپ را با دست لمس کرد و با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد. جوزپه ویوس، کاپیتان لچه نیز در نیمه دوم با دریافت کارت زرد دوم زمین بازی را ترک کرد.

در نیمه اول این دیدار همه چیز تحت تاثیر اخراج زودهنگام جیجی بوفون قرار گرفت و در حالی که در 10 دقیقه ی ابتدایی بازی از سرعت بسیار زیادی برخوردار بود اخراج بوفون همه چیز را تغییر داد و دل نری در دقایق ابتدایی مجبور شد کراسیچ را از بازی بیرون کشیده و استوراری را جانشین بوفون کند.

بعد از اخراج بوفون تیم لچه با روحیه ی بهتری به بازی ادامه داد و بیش از یووه صاحب توپ و میدان بود و از هم پاشیدگی تیم یووه در این دقایق همانند دیدار مقابل پارما که یووه ده نفره شده بود بسیار قابل توجه بود.

در حالی که 30 دقیقه ی ابتدایی بازی را پشت سر گذاشته بودیم تیم لچه با استفاده از افساید گیری اشتباه مدافعان یووه موفق شد نخستین گل خود را در ورزشگاه خانگی به ثمر برساند و امیدهای یووه برای برتری در این دیدار را کمرنگ کند.

بعد از گل تیم لچه باز هم برتر از یووه نشان داد و در چند صحنه شانس گلزنی خود را امتحان کرد اما در دو صحنه استوراری و در یک صحنه مدافعان یووه مانع از باز شدن دروازه ی تیم خود برای دومین مرتبه شدند.

در حالی که داور دو دقیقه زمان تلف شده برای پایان دیدار اعلام کرده بود یووه موقعیت گلزنی به دست اورد اما بی دقتی مارکیسیو و ماتری این شانس را از یووه سلب کرد تا دو تیم در پایان نیمه اول با همان تک گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم و در حالی که دل نری دست به دومین تعویض خود زد و دل پیرو را راهی میدان کرد باز هم تیم لچه بود که در 47 دقیقه ی بازی و با استفاده از افساید گیری اشتباه مدافعان بانوی پیر به دومین گل خود در این دیدار دست پیدا کرد تا امیدهای یووه برای کسب نتیجه ی تساوی نیز کمرنگ شود.

بعد از این گل تیم لچه که روحیه ای مضاعف گرفته بود باز هم به حملات خود ادامه داد و یووه خوش شانس بود که گل های تیم لچه به عدد چهار نرسید و بازی در همان دقایق با دو گل به سود لچه دنبال می شد.

در دقیقه ی 67 دیدار ویوس با دو خطای خطرناک بر روی دل پیرو و کیه لینی از زمین بازی اخراج شد تا دو تیم با ده نفر به مصاف خود ادامه دهند اما ده نفره شدن تیم لچه نیز تاثیری در نمایش ضعیف یووه نداشت.

یوونتوس هیچ برنامه ای برای حمله بر روی دروازه ی تیم لچه نداشت و دل نری با ورود یاکوئنتا و خروج سورنسن ترکیب تیم خود را به 3 – 3 – 3 تغییر داد اما باز هم موقعیت گلزنی مناسبی برای یووه در این دقایق به دست نیامد.

تیم لچه در ده دقیقه ی پایانی باز هم شانس های دیگری برای گلزنی به دست اورد ولی بی دقتی مهاجمان این تیم اجازه نداد اختلاف افزایش پیدا کند و در نهایت یووه در روزی که بسیار ضعیف و بدون برنامه ظاهر شد در مقابل تیم ته جدولی لچه شکست خورد.

این اولین شکست یوونتوس مقابل لچه در 7 سال اخیر است. آنها آخرین بار در 24 آوریل 2004 با نتیجه 4-3 مغلوب این حریف شده بودند.

با این شکست یوونتوس 41 امتیازی باقی ماند و همچنان در رتبه ششم جدول جای دارند. در صورتی که رم بتواند امشب جنوا را شکست دهد، جای بانوی پیر را خواهد گرفت.

لچه نیز 27 امتیازی شد و با دو پله صعود در مکان پانزدهم جدول جای گرفت.




کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل