لیورپول باخت، سیتی مساوی کرد

لیورپول باخت، سیتی مساوی کرد




 

 


لیورپول باخت، سیتی مساوی کرد


تاریخ : دوشنبه ،
9 اسفند 1389

ديدار دو تيم وستهم و ليورپول که در حضور حدود 35 هزار تماشاگر در ورزشگاه بولين گراوند لندن برگزار شد، با شکست قرمزپوشان ليورپول همراه بود.منچسترسيتي نيز در ديداري خانگي به تساوي رسيد.


وستهم 3- لیورپول1

اسکات پارکر، کاپیتان وستهم اولین گل بازی را به ثمر رساند تا لیورپول ناکامی دیگری را تجربه کند. وستهم در اکثر دقایق نیمه دوم هم کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و درنهیات توانست سه امتیاز با ارزش را کسب کند.

لیورپول در این دیدار با سیستم 2-5-3 ایی که مقابل چلسی ثمر بخش بود ولی این بار این سیستم جواب نداد

پارکر در دقیقه 22 گل اول بازی را به ثمر رساند و دمبا با در دقیقه 45 باعث شد تا نیمه اول این بازی 0-2 به نفع تیم میزبان به پایان برسد. البته در نیمه دوم دو گل دیگر از راه رسید و گلن جانسون در دقیقه 84 برای لیورپول گلزنی کرد و کارلتون کول در دقیقه 91 سومین گل وستهم را به ثمر رساند تا کینگ کنی،دست خالی از لندن به خانه بازگردد

منچسترسیتی 1- فولام 1

در دیدار امشب ورزشگاه ایستلندز که میان دو تیم منچسترسیتی و فولام برگزار می شد و در حالی که منچسترسیتی در دقیقه 26 با گل ماریو بالوتلی از حریف پیش بود، این دامین داف بود که با گلی که دردقیقه 68 به ثمر رساند، رویاهای سیتی را به کابوس تبدیل کرد تا آنها با کسب تنها یک امتیاز از دیدار خانگی، شانسشان برای قهرمانی در رقابتهای این فصل را کمرنگ تر از قبل ببینند.

سیتی با کسب یک امیتاز از این بازی با یونایتد صدرنشین 10 امتیاز فاصله دارد و بدین ترتیب شانسش برای رسیدن به صدرجدول کمرنگ تر از قبل شد.

مانچینی در جریان این دیدار وینسنت کمپانی و داوید سیلوا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و حمایت 43 هزار تماشاگری که در ورزشگاه بودند نیز برای پیروزی سیتی دراین دیدار کافی نبود.چرا که مدافعان فولام با استواری تمام مقابل ضربات بالوتلی، تبس و ژکو ایستادگی می کردند.
فولام هم با کسب یک امتیاز این دیدار در رده سیزدهم جدول باقی ماند و 5 امتیاز تا رده سقوط جدول فاصله دارد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل