توقف الجزيره امارات برابر الغرافه قطر

توقف الجزيره امارات برابر الغرافه قطر




 

 


توقف الجزيره امارات برابر الغرافه قطر


تاریخ : سه شنبه ،
10 اسفند 1389

الغرافه قطر ميزبان اماراتي خود را متوقف کرد.


تيم‌هاي هم‌گروه سپاهان، الغرافه قطر و الجزيره امارات اولين گام خود را در ليگ قهرمانان آسيا در فصل جديد با تساوي به اتمام رساندند و اين در حالي بود که تيم زردپوش قطري که با قهرماني در باشگاه‌هاي قطر بار ديگر درليگ قهرمانان آسيا حاضر بود، توانست با توقف ميزبان خود الجزيره، امتياز حساسي از رويارويي با تيم اماراتي کسب کند.

اين بازي که در اواخر آن از شتاب بيشتري برخوردار بود، باز هم بن بست فوتبال تيم‌هاي ثروتمند عربي حاشيه‌ي خليج فارس را نشان داد که عاجز از پيروزي بر يکديگرند. نتيجه اين ديدار بيشتر به نفع تيم‌هاي سپاهان و الهلال است که مي‌توانند با پيروزي در گام نخست، هفته اول را با صدرنشيني به پايان برسانند. در لحظات پاياني اين مسابقه و در وقت‌هاي اضافه، ابتدا تيم قطري و سپس الجزيره امارات شانس گشودن دروازه يکديگر را داشتند. دو تيم اگرچه يک ديدار پاياپاي را به نمايش گذاشتند اما الغرافه قطر از انسجام تيمي بهتري برخوردار بود.

در اين ديدار الغرافه از کاپيتان تيم ملي عراق يونس محمود و ستاره سابق تيم ملي برزيل، جونينيو استفاده مي‌کرد. تيم الجزيره که اميدوار بود با شکست دادن تيم الغرافه قطر مسابقه‌هاي ليگ قهرمانان آسيا را پس از تداوم چند ساله ناکامي‌هاي تيم‌هاي باشگاهي امارات در اين جام با پيروزي آغاز کند، نشان داد که فوتبال باشگاهي امارات همچنان با سطح اول فوتبال باشگاه‌هاي آسيا اختلاف دارد.

به گزارش ايسنا، تلويزيون الجزيره اسپورت و دوبي اسپورت و همچنين ابوظبي اسپورت در تفاسير خود پيرامون اين ديدار اعلام کردند، بدون ترديد بخت‌هاي اول صعود با توجه به عملکرد سال‌هاي اخير چهار تيم حاضر در ليگ قهرمانان آسيا به سپاهان اصفهان ايران و الهلال عربستان اختصاص دارد و تيم قطري پس از الهلال مي‌تواند رقابتي شانه به شانه با مدعيان ايراني و عربستاني داشته باشد. بيشتر کارشناسان فوتبال عربي حوزه خليج فارس بر اين باورند که الجزيره نمي‌تواند تيمي پرقدرت براي صعود از اين گروه باشد.

بيشتر نگاه‌هاي کارشناسان عربي به ديدار امشب سپاهان و الهلال در ورزشگاه صحراي رياض که موسوم به ملک فهد است، دوخته شده است.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل