ریسینگ 1 - 3 رئال مادرید

ریسینگ 1 - 3 رئال مادرید




 

 


ریسینگ 1 - 3 رئال مادرید


تاریخ : دوشنبه ،
16 اسفند 1389

در جدول رده بندي ليگ اسپانيا بارسلونا با 74 امتياز صدرنشين و دو تيم رئال مادريد و والنسيا به ترتيب با 67 و 54 امتياز دوم و سوم هستند.


هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ اسپانیا، لالیگا، با انجام 6 بازی پیگزی شد و در مهم ترین بازی ها تیم های رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو به ترتیب در برابر ریسینگ سانتاندر و سویا به پیروزی رسیدند.
رئال مادرید با نتیجه 3 بر یک ریسینگ را شکست داد. برای رئال مادرید آدبایور در دقیقه 23 و بنزما در دقایق 27 و 75 گل زدند و آدبایور در دقیقه 85 یک ضربه پنالتی را از دست داد. همچنین باکیرکیوگلو در دقیقه 70 تک گل تیم ریسینگ را زد و پینیلوس هم در دقیقه 53 یک ضربه پنالتی را برای این تیم از دست داد.
در دیگر بازی مهم اتلتیک بیلبائو با نتیجه 2 بر صفر سویا را از پیش رو برداشت. فازیو در دقیقه 66 ( گل به خودی) و ایرائولا در دقیقه 88 از روی نقطه پنالتی برای بیلبائو گل زدند.
همچنین تیم اوساسونا در یک بازی خارج از خانه و در برابر مالاگا با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. سرجیو در دقیقه 90 تک گل این بازی را زد. در این بازی جواد نکونام در تمام مدت بازی در زمین حضور داشت و مسعود شجاعی از دقیقه 71 وارد زمین شد.
در جدول رده بندی لیگ اسپانیا بارسلونا با 74 امتیاز صدرنشین و دو تیم رئال مادرید و والنسیا به ترتیب با 67 و 54 امتیاز دوم و سوم هستند.
نتایج بازی ها:
ارکولس یک – آلمریا 2
لوانته یک – اسپانیول صفر
مالاگا صفر – اوساسونا یک
اسپورتینگ گیخون 2 – ختافه صفر
اتلتیک بیلبائو 2 – سویا صفر
ریسینگ سانتاندر یک – رئال مادرید 3


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل