هزارمین روز گواردیولا با بارسا

هزارمین روز گواردیولا با بارسا




 

 


هزارمین روز گواردیولا با بارسا


تاریخ : یکشنبه ،
22 اسفند 1389

هفته بيست و هشتم رقابتهاي لاليگا امشب با برگزاري ديدار حساس سويا و بارسلونا در ورزشگاه «سانچس پيسخوان» دنبال مي شود.



بارسلونا که در پایان هفته بیست و هفتم رقابتها با 74 امتیاز صدرنشین مقتدر لالیگاست و در دیدارهای این فصل خارج از خانه اش تاکنون تن به شکست نداده، درورزشگاه سویا مقابل این تیم قرار خواهد گرفت. دیدار امشب یکی از آخرین سنگهای بزرگ برسر مسیر تیم کاتالان در کسب عنوان قهرمانی رقابتهای این فصل است و پس از دیدار یکشنبه ورزشگاه «پیسخوان» بازیهای سخت بارسا به اتمام میرسد.



این دیدار در حالی برگزار می شود که سویا اوضاع چندان خوبی ندارد و درپایان هفته بیست و هفتم با کسب 38 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته و برای راهیابی به رقابتهای فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا و حضور در جمع 4 تیم برتر، کارسختی دارد؛ چرا که درحال حاضر ویارئال با 50 امتیازرده چهارم را مال خود کرده

*بازگشت کیتا، آدریانو و آلوس به سویا

بارسلونا درسالهای اخیر 3بازیکن از سویا به خدمت گرفته و بازگشت این ستاره ها به خانه سابق و قرار گرفتن مقابل تیم سابقشان اتفاقی جالب توجه است

آدریانو کوریئا، مدافع برزیلی بارسا در مورد بازی امشب تیمش مقابل ، تیم سابقش گفت:« ورزشگاه سانچس پیسخوان یکی از سخت ترین ورزشگاه هایی است که باید در آن به میدان برویم ولی هنوز امتیازات زیادی برای کسب کردن پیش رو داریم.»

*پالوپ و پروتی، غایبان سویا

آندرس پالوپ و دیگو پروتی شانس حضور در دیدار امشب را نخواهند داشت. هر دوی این بازیکنان به دلیل مصدومیت در جلسه تمرینی روز 5شنبه تیمشان غایب بودند و از همین رو گرگوری مانسانو، مربی سویا باید به فکر راهکار مناسبی برای حل مشکلش باشد. پروتی از ناحیه عضله پای چپ احساس ناراحتی می کند و کاپل می تواند جای خالی او را در ترکیب اصلی سویا پر کند.

آندرس پالوپ، دروازه بان سویا که سابقه حضور برروی نیمکت ذخیره های تیم ملی اسپانیا را هم دارد هم از ناحیه مچ دست راست احساس ناراحتی می کند و قادر به همراهی تیمش نخواهد بود تا بازیکنان بارسا با خیال راحت تری به سمت دروازه حریف بتازند.

لوئیس فابیانو، مهاجم و گلزن برزیلی سویا هم به دلیل مصدومیت شانس حضور در این دیدار را از دست خواهد داد و ژولین اسکوده که در دیدار هفته گذشته ورزشگاه «سن ممس» پنجمین کارت زردش را از داور دریافت کرد، دیگر غایب سویا در این دیدار حساس است.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل