اول پول مي‌گيرم بعد تمرين مي‌کنم

 اول پول مي‌گيرم بعد تمرين مي‌کنم




 

 


اول پول مي‌گيرم بعد تمرين مي‌کنم


تاریخ : شنبه ،
12 تیر 1389

مهاجم تيم فوتبال تراکتورسازي تاکيد کرد تا زمانيکه مسئولان اين باشگاه به تعهدات خود عمل نکنند، در تمرينات سرخپوشان تبريزي حاضر نخواهد شد.


عرفان اولروم ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: مسئولان باشگاه پرسپولیس نه با من تماس گرفتند و نه با مسئولان باشگاه وارد مذاکره شدند. طرح این پیشنهاد بیشتر یک شایعه بود چرا که اگر پرسپولیسی‌ها خواهانم بودند، بدون من به آلمان نمی رفتند. واقعا نمی دانم چه کسی این شایعات را مطرح کرده است!

مهاجم تراکتورسازی که از وضعیت مالی‌اش در این باشگاه اصلا رضایت ندارد، گفت: 70 درصد از مبلغ قرارداد فصل پیش طلب دارم و نمی دانم چرا به من پول نمی دهند. بقیه بازیکنانی که جدا شدند تمام قرارداد خود را گرفتند اما من همچنان باید با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کنم. کافی است یک روز در تمرین غایب باشی، سریع جریمه می شوی اما موقع پرداخت مطالبات فقط امروز و فردا می کنند.

وی افزود: چهارشنبه شب با آقای کمالوند صحبت کردم و گفتم تا پولم را نگیریم سر تمرین حاضر نخواهم شد. می خواهم امسال اشتباهات قبل را تکرار نکنم. وقتی پول به حسابم واریز شد با خیال راحت تمرین می کنم. به هر حال فکر می کنم این معنی واقعی فوتبال حرفه‌ای باشد.

"تراکتورسازی 15 تیرماه برای برپایی اردوی تدارکاتی به ترکیه می رود."، عرفان اولروم در ادامه تصریح کرد: خیلی فرقی نمی کند تراکتورسازی در ایران تمرین کند یا ترکیه، بلکه آن موضوعی که برایم اهمیت دارد این است که ابتدا مسائل مالی‌ام حل شود. حاضرم تا شروع لیگ انفرادی تمرین کنم اما بدون دریافت مبلغی سر تمرین نروم.

این بازیکن که در رقابت‌های لیگ نهم فصل خوبی را سپری نکرد، در رابطه با دیدارهای لیگ دهم گفت: حتی نمی خواهم به فصل پیش فکر کنم چه برسد که راجع به آن حرف بزنم. امسال تصمیم دارم صفحه‌ای جدید در زندگی فوتبالی‌ام باز کنم و خودم را ثابت کنم. فصل پیش تراکتورسازی حواشی زیادی داشت و من هم درگیر آنها شده بودم اما امیدوارم زودتر مشکل مالی‌ام حل شود تا با خاطری آسوده تمرین کنم.

عرفان اولروم در ادامه تصریح کرد: تراکتورسازی امسال بازیکنان خوبی جذب کرده و شرایط خوبی دارد اما اگر می خواهد قهرمان شود باید 2 بازیکن با کیفیت دیگر جذب کند.

وی در رابطه با خط حمله تیم تراکتورسازی نیز گفت: مهاجمان خوبی مثل رسول خطیبی به تیم ما آمدند اما این بازیکن خیلی جوان نیست و برای موفقیت در گلزنی باید یک مهاجم جوان و سرعتی دیگر جذب کنیم.

مهاجم تراکتورسازی با بیان اینکه اشپیتیم آرفی به تراکتورسازی نمی آید، اظهار داشت: با اشپیتیم آرفی صحبت کردم. او تمایلی به بازی در تراکتورسازی ندارد. اگر در پرسپولیس نماند، به احتمال فراوان به کشورش باز می گردد.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل