منچستر ØŒ برباتف رو Ù…ÛŒ فروشد

منچستر ، برباتف رو می فروشد




 

 


منچستر ، برباتف رو می فروشد


تاریخ : شنبه ،
13 فروردین 1390

منچستريونايتد آماده فروش ديميتار برباتوف در تابستان است، البته اگر آنها پيشنهادي بيش از 20 ميليون پوند دريافت کنند.


این مهاجم بلغاری به شدت در آرزوی آن است که دوران بازی‌اش را در منچستریونایتد به پایان ببرد و در مراحل پیشرفته مذاکره بر سر قرارداد جدید سه‌ساله‌ای است که طبق آن هفته‌ای 120 هزار پوند دستمزد می‌گیرد. قرارداد فعلی او تا تابستان 2012 اعتبار دارد.

با این حال سر الکس فرگوسن قصد دارد در پایان فصل او را بفروشد و با پول حاصل از فروش او، استعدادهای جدید را برای حمایت از وین رونی و خاویر ارناندس بخرد.

البته فرگوسن برای فروش این مهاجم 30 ساله مبلغی کمتر از 20 میلیون پوند در نظر نگرفته. بایرن مونیخ و باشگاه‌هایی در ایتالیا بسیار خواهان او هستند.

برباتوف با 20 گل بهترین گل‌زن این فصل لیگ برتر است و گفته می‌شود از این نگران است که قرارداد جدیدش با یونایتد تنها برای این باشد که قیمت او بالاتر برود.

این مهاجم سابق تاتنهام احتمالا امروز مقابل وستهم در ترکیب ثابت تیمش قرار می‌گیرد، و این اولین بار در شش مسابقه آخر یونایتد است که او در ترکیب ثابت قرار می‌گیرد.

مربی یونایتد 50 میلیون پوند برای خرج کردن در تابستان در اختیار دارد و می‌خواهد وسلی اسنایدر، لوکا مودریچ، جک رادول و اشلی یانگ را بخرد. او به دنبال دروازه‌بانی برای جانشینی ادوین فان‌درسار هم هست.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل