رم 0 - 2 یوونتوس

رم 0 - 2 یوونتوس




 

 


رم 0 - 2 یوونتوس


تاریخ : دوشنبه ،
15 فروردین 1390

پس از 90 دقيقه ي نفس گير و سخت يوونتوس موفق شد با گل هاي ديدني کراسيچ و متري رم را در ورزشگاه المپيک رم شکست دهد و 48 امتيازي شود.


یوونتوس با برد ارزشمند دو بر صفر در خانه رم، توانست امیدهای خود برای رسیدن به لیگ اروپای فصل بعد را زنده نگه دارد و فاصله‌اش با این تیم ششم جدول را کمتر کند.

رم در روزی که طرفداران این تیم 201 پلاکارد برای گرامی داشتن 201 گل فرانچسکو توتی در سری آ به ورزشگاه آورده بودند، در نیمه اول حملات خطرناکی را روی دروازه یوونتوس ترتیب داد.

ابتدا ضربه میرکو ووچینیج را مارکو استوراری به زیبایی دفع کرد، و سپس ضربه فوق‌العاده فرانچسکو توتی از زاویه‌ای تقریبا بسته داشت وارد دروازه می‌شد که استوراری ضرب توپ را گرفت و بونوچی آن را دفع کرد.

در اواخر نیمه اول و اوایل نیمه دوم، مارکو موتا از یوونتوس و فیلیپ مکسس از رم مصدوم شدند و جای خود را به زدنیک گریگرا و مارکو کاستی دادند.

یووه که در دو بازی قبلی در خانه رم 7 گل زده بود این بار در دقیقه 59 به گل رسید. فابیو گروسو با حرکتی دیدنی به نزدیکی خط عرضی زمین رفت و توپ را برای میلوش کراسیچ ارسال کرد و او با ضربه‌ای دیدنی و روپا گل اول را زد.

سیمونه په‌په در دقیقه 65 موقعیتی عالی را از دست داد و توپ را مستقیما به دستان دونی زد.

رم در دقیقه 73 موقعیتی عالی یافت، اما ضربه ژرمی منز پس از نفوذ به محوطه جریمه به شکلی خطرناک به تیر دروازه برخورد کرد و برگشت.

یووه در دقیقه 74 اختلاف را دوبرابر کرد. پاس فوق‌العاده گروسو به الساندرو ماتری رسید که به دلیل جای‌گیری بد ژوان در آفساید قرار نداشت. او به سمت دروازه رم گریخت و در موقعیتی عالی، توپ را از بین پاهای دونی به گل دوم تبدیل کرد.

در ادامه حملات رم با دفاع منسجم یوونتوس همراه شد و به نتیجه نرسید. به این ترتیب، رم از زمانی که یوونتوس از سری B برگشته تاکنون در خانه تنها یک امتیاز از بانوی پیر گرفته است!
یوونتوس حالا 48 امتیاز دارد و هفتم است، و رم با 50 امتیاز ششم ماند.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل