توتی 3 امتیاز برای رم گرفت !

توتی 3 امتیاز برای رم گرفت !




 

 


توتی 3 امتیاز برای رم گرفت !


تاریخ : یکشنبه ،
21 فروردین 1390

رم برد بسيار ارزشمندي به دست آورد و اميدهايش براي رسيدن به ليگ قهرمانان را زنده نگاه داشت.


رم توانست فاصله‌اش با اودینزه، تیم چهارم جدول را کم کند و به رسیدن به لیگ قهرمانان نزدیک شود.

آنها در خانه اودینزه دو بر یک پیروز شدند، در حالی که اودینزه از سپتامبر تاکنون در خانه نباخته بود و امیدوار بود جایگاهش در رتبه چهارم جدول را به خوبی حفظ کند.

اودینزه دیدار را بهتر از حریف آغاز کرد. دو تیم در نیمه اول موقعیت‌های خوبی برای گل‌زنی داشتند، اما گلی نزدند.

در نیمه دوم در دقیقه 56 رم به گل رسید. داوید پیزارو به محوطه جریمه رفت و جیامپیرو پینتزی با پایش او را متوقف کرد و پنالتی حاصل را فرانچسکو توتی با ضربه چیپ به گل تبدیل کرد.

این دوازدهمین گل این فصل توتی بود.

اودینزه دست به حملات گسترده زد و در دقیقه 88 گل تساوی را به ثمر رساند. آنتونیو دی‌ناتاله، ژوان را پشت سر گذاشت و با پای چپ دروازه دونی را گشود. این اولین موقعیت این مهاجم کهنه‌کار در این دیدار بود.

اودینزه در دقیقه 92 باز هم توپ را به تور رم رساند، اما هنگامی که بازیکنان اودینزه داشتند شادی می‌کردند داور به درستی اعلام کرد که کوجو آساموا در جریان گل توپ را با دست زده است.

در نهایت فرانچسکو توتی با آخرین ضربه دیدار برد رم را رقم زد. ریسه توپ را روی پرتاب اوت به توتی سپرد و او با شوتی محکم سه امتیاز دیدار را به رم برد. پس از این گل، بازیکنان اودینزه به سمت داور هجوم بردند.

رم فاصله با اودینزه را به سه امتیاز کاهش داد. البته اودینزه در رتبه چهارم باقی ماند، اما آنها باید ناپولی، میلان و فیورنتینا را ببرند تا همچنان این رتبه را حفظ کنند.



کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل