اینتر فرصت نزدیک شدن به صدر را کامل از دست داد

اینتر فرصت نزدیک شدن به صدر را کامل از دست داد




 

 


اینتر فرصت نزدیک شدن به صدر را کامل از دست داد


تاریخ : یکشنبه ،
28 فروردین 1390

هفته بد اينتر با شکست مقابل پارما تکميل شد.


هفته بد اینتر با شکست مقابل پارما تکمیل شد. دو گل از سباستین جوووینکو و آمائوری، ستاره های یوونتوس، شکست 2-0 نرآتزوری را رقم زد تا امیدهای قهرمانی این تیم کمرنگ تر از قبل شده و فشار بر روی لئوناردو نیز شدیدتر از قبل شود.

بازی با میدان داری پارمای میزان آغاز شد. جوووینکو و آنتونیو کاندروا نبض بازی را در این دقایق در اختیار داشتند. در سمت مقابل به نظر می رسید مردان لئوناردو هنوز از شوک شکست مقابل شالکه و حذف از لیگ قهرمانان خارج نشده اند.

اولین موقعیت گلزنی دیدار نصیب پارما شد اما ضربه والی بلریم دزمائیلی روی پاس عالی استفانو مارونه از بالای تیر دروازه به بیرون رفت.

چند دقیقه بعد اینتر می توانست روی ضربه آزاد دژان استانکوویچ به گل برسد اما در حالی که آنتویو میرانته مغلوب شده بود، ضربه ستاره صرب نرآتزوری به تیر دروازه برخورد کرد.

استانکوویچ که در چند دیدار اخیر تیمش فوق العاده ظاهر شده، در این دیدار نیز به نمایش های درخشانش ادامه داد. این بار او با ضربه ای قدرتمند از فاصله 25 متری دروازه حریف را تهدید کرد که میرانته این بر توپ را با مشت برگرداند.

اما در نهایت این شاگردان فرانکو کلمبا بودند که سرانجام قفل دروازه را شکستند و در دقیقه 35 توسط جووینکو به گل رسیدند . پاس فرانچسکو مودستو در دهانه دروازه به جوووینکو رسید و او با ضربه مطمئن دروازه نرآتزوری را باز کرد.

در نیمه دوم اولین موقعیت گلزنی در دقیقه 59 نصیب آندره آ رانوچیا شد اما در این صحنه دروازه بان پارما عملکرد بهتری از مدافع سابق باری داشت و توپ را به بیرون فرستاد.

مورونه در دقیقه 65 در داخل محوطه جریمه اینتر صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه والی پای چپ او راهی به دروازه حریف نداشت.

10 دقیقه بعد آمائوری می توانست یک گل زیبا به ثمر برساند اما بد شانس بود که ضربه اش به تیر دروازه برخورد کرد. او در حالی صاحب توپ شد که دو مدافع حریف سد راه او شده بودند اما آمائوری با ضربه ای قوس دار دروازه حریف را هدف قرار داد اما توپ به تیرک اصابت کرد.

جووینکو در دقیقه 75 یک موقعیت خوب دیگر به دست آورد اما در نهایت تنها یک ضربه کرنر نصیب پارما شد. این در حالی است که از روی تصاویر تلویزیونی به نظر می رسید باید یک ضربه پنالتی به نفع پارما اعلام شود.

پارما به حملاتش ادامه داد و توسط فرانچسکو والیانی و والری بوژینوف احب موقعیت شد اما سرانجام این آمائوری بود که پاس بوژینوف در داخل محوطه جریمه را به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

اینتری ها در دقایق پایانی توسط اتوئو و میلیتو صاحب موقعیت شدند اما نتوانستند به گل برسند تا شکستی دیگر برای مردان لئوناردو رقم بخورد و امیدهای اینتر برای قهرمانی کمرنگ تر از قبل شود.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل