مورینیو: پنالتی گرفتن کار آدمهای کوچیکه !

مورینیو: پنالتی گرفتن کار آدمهای کوچیکه !




 

 


مورینیو: پنالتی گرفتن کار آدمهای کوچیکه !


تاریخ : یکشنبه ،
28 فروردین 1390

سرمربي رئال مادريد گفت: خيلي سخت است با سياست‌هاي تيمي مثل بارسلونا فوتبال پاک را نمايش داد چرا که پنالتي گرفتن و گل زدن کار آدم‌هاي کوچک است.



به نقل از مارکا اسپانيا، خوزه مورينيو که پيش از ال‌دربي در نشست خبري سکوت کرده بود پس از تساوي يک بر يک برابر بارسلونا گفت: اگر با خبرنگاران حرف نمي‌زنم به خاطر اين است که دروغ مي‌نويسند. من در کنفرانس خبري هفته گذشته بيش از 5 دقيقه در مورد نکات فني تيم سخن گفتم اما يک کلمه هم از اين سخنان در هيچ روزنامه اسپانيايي چاپ نشده و در حالي که به سوال خبرنگاري مبني بر رابطه‌ام با والدانو پاسخ ندادم از قول من نوشته شده که با او مشکل جدي دارم. در چنين شرايطي چگونه مي‌شود به شما اطمينان داشت؟

مورينيو در خصوص ال‌دربي تصريح کرد: براي فينال هم با 10 بازيکن تمرين مي‌کنيم چون بارسلونا بار ديگر به دنبال گرفتن يک پنالتي است و داوران هم که علاقه زيادي دارند ثابت کنند از بازيکنان ما نمي‌هراسند و به راحتي آنها را اخراج مي‌کنند.

آقاي خاص ادامه داد: از قبل هم فکر مي‌کردم فشار بارسلونا باعث شود داور بازي براي اخراج بازيکنان ما تحريک شده و اعلام پنالتي کند. براي بازي با بارسلونا با يک بازيکن کمتر تمرين کرده بوديم و خيلي خوب با اين حالت مقابله کرديم.

مورينيو افزود: اکنون به فينال جام حذفي مي‌انديشم و هدف جدي ما اين است که در آن به قهرماني برسيم. هيچ تفکري در مورد ليگ قهرمانان اروپا ندارم و تمام ذهن من و مردانم متمرکز جام پادشاهي است.

رئال مادريد و بارسلونا چهارشنبه شب هفته جاري در فينال جام حذفي مقابل هم قرار مي‌گيرند و در دو هفته آينده نيز در دو ديدار رفت و برگشت در ليگ قهرمانان به مصاف يکديگر خواهند رفت.



کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل