بايرن مونيخ 5 – باير لورکوزن 1

بايرن مونيخ 5 – باير لورکوزن 1




 

 


بايرن مونيخ 5 – باير لورکوزن 1


تاریخ : یکشنبه ،
28 فروردین 1390

نمايش بايرن مونيخ زير نظر آندريس يونکر فوق‌العاده بود.


ماريو گومز با هت‌تريک در نيمه اول بايرن را به پيروزي خيره‌کننده پنج بر يک مقابل باير لورکوزن رساند. اين اولين برد آندريس يونکر، مربي موقت بايرن در اولين ديدارش بود و بايرن را به موقعيت خوبي براي رسيدن به ليگ قهرمانان برد.

ميروسلاو کلوزه و هانس يورگ بوت به ترکيب اصلي برگشته بودند.

بايرن در دقيقه 7 به گل رسيد. کرنر فرانک ريبري با اثر باستين شواين‌اشتايگر روبرو شد و توپ با برخورد به زيمون رولفس وارد دروازه باير شد.

در دقيقه 27،‌آرتورو ويدال اشتباهي کرد که از او بعيد بود. او توپي خطرناک را با پشت پا برگرداند که توماس مولر آن را گرفت و به ماريو گومز سپرد تا او توپ را با برخورد به تير دروازه، وارد دروازه کند. اين بيستمين گل فصل گومز بود.

در دقيقه 44، دانيل فان‌بويتن به پيش تاخت و توپ را به مولر سپرد. هرچند مولر در کنترل توپ ناموفق بود،‌اما در هر حال آن را به گومز رساند تا او از فاصله 10 متري گل سوم را بزند.

گومز در وقت‌هاي تلف‌شده نيمه اول هت‌تريکش را کامل کرد. او اين بار بيرون از محوطه جريمه توپ را از شوايني گرفت و با ضربه‌اي مقتدرانه به گوشه دروازه، بختي براي رنه آدلر نگذاشت.

لورکوزن در دقيقه 62 گل زد. سانتري از سمت راست با اشتباه مدافعان بايرن همراه شد و ارن درديوک دروازه حريف را گشود.

در دقيقه 75 هم فرانک ريبري برد بايرن را شيرين‌تر کرد. فان‌بويتن باز هم به جلو رفت و توپ را به ريبري سپرد. او هم ابتدا اشتفان راينهارتس را از پيش رو ربداشت و سپس پنجمين گل اين فصل خود را زد.

تنها دغدغه بايرن در اين بازي مصدوميت دانيل پرانيچ در نيمه اول بود،‌هرچند که ديه گو کنتنتو به جاي او عالي کار کرد.

بايرن به اين ترتيب با 55 امتياز، بالاتر از هانوفر 54 امتيازي در رده سوم جدول قرار گرفت.

لورکوزن هم دوم است، آنها 61 امتياز دارند در حالي که دورتموند صدرنشين با 66 امتياز يک بازي کمتر هم دارد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل