بازگشت آقای خاص به اینتر ØŸ!!!

بازگشت آقای خاص به اینتر ؟!!!




 

 


بازگشت آقای خاص به اینتر ؟!!!


تاریخ : یکشنبه ،
28 فروردین 1390

خبرهاي منتشر شده از بازگشت مورينيو به اينتر حکايت مي‌کند.


به نقل از گازتادلو اسپورت، خوزه مورينيو همواره در مورد اينترميلان با حرارت خاصي سخن مي‌گويد. وي در ابتداي هفته نيز ماسيمو موراتي مالک اين باشگاه را يک مدير واقعي دانسته و اعلام کرده بود موراتي به دنياي فوتبال نشان داده که يک مدير فوتبالي بايد چگونه باشد.

خوزه مورينيو که دو فصل را به عنوان سرمربي در اينتر حضور داشته در مورد موراتي مي‌گويد: حرف‌هاي وي همواره من را به حرکت رو به جلو وادار مي‌کرد. او يک فرد فوق‌العاده است.

مورينيو ادامه داد: پس از آنکه نرآتزوري با نتيجه 7 بر 3 مغلوب شالکه شد و از راهيابي به نيمه نهايي ليگ قهرمانان باز ماند، تشکر کردن از زحمت‌هاي بازيکنان کاري بسيار عالي بود که موراتي آن را انجام داد. همه هواداران اينتر از اينکه مدير باشگاهي مانند ماسيمو دارند بايد خوشحال باشند.

آقاي خاص تصريح کرد: در هر حال و هر شرايطي که باشم او را مي‌ستايم و همواره وي را يک مدير ورزشي ايده‌آل مي‌دانم. در مدتي که در اينترميلان مربي تيم بودم شيوه مديريتي و حرف‌هايي که مي‌زد را تحسين مي‌کردم ولي وقتي پس از حذف اينتر آن حرف‌ها را به زبان آورد، احساس کردم بايد براي او احترام فوق‌العاده‌اي قائل باشم.

از سوي ديگر گفته مي‌شود وي با خبرنگاران اسپانيايي دچار مشکل شده تا جايي که در گفت‌وگوي رسانه‌اي پيش از بازي با بارسلونا صحبت نکرده که اعتراض خبرنگاران را در پي داشته است و خبرنگاران در ادامه اتاق کنفرانس را ترک کردند.

بر اساس اعلام گازتا، مورينيو بچه‌هايش را در مدرسه‌اي در لوگانو نام‌نويسي کرده است. اين همان مدرسه‌اي است که بچه‌هاي خوزه در زمان سرمربي‌گري وي در اينتر در آنجا تحصيل مي‌کرده‌اند. اين مدرسه در 40 کيلومتري زمين تمريني آپيانو جنتيله که زمين تمريني اينتر است قرار گرفته و در مدت نيم ساعت با اتومبيل شخصي مي‌توان آن ‌را پيمود.

حذف اينتر از ليگ قهرمانان و باخت برابر پارما در يک هفته وضعيت لئوناردو را در اين تيم متزلزل کرده است. گازتا به مورينيو پيشنهاد کرده به اينتر بازگردد و پس از پذيرفتن سرمربي‌گري در اين تيم لئوناردو را به عنوان دستيار خود انتخاب کند.



کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل