مورینیو: این جام رو به همه رئالی ها تقدیم میکنیم

مورینیو: این جام رو به همه رئالی ها تقدیم میکنیم




 

 


مورینیو: این جام رو به همه رئالی ها تقدیم میکنیم


تاریخ : پنج شنبه ،
1 اردیبهشت 1390

مورينيو، سرمربي رئال مادريد، پيروزي 1-0 تيمش مقابل برسلونا در فينال کوپا دل ري را به همه هواداران رئال تقديم کرد.


ضربه سر کریس رونالدو در نیمه اول وقت های اضافه بازی موجب تا رئالی ها به اولین جام شان از فصل 08-2007 دست پیدا کنند.

آقای خاص در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این جام تنها به من تعلق ندارد. این متعلق به همه رئالی هاست. قهرمانی با رئال بسیار جالب است اما من تنها برای بردن جام اینجا نیستم. یکی از اهداف من تغییر ساختار باشگاه وذهنیت افراد آن است. اگر ما امروز به پیروزی نمی رسیدیم، تنها تفاوتش این بود که ناراحت می شدیم."

سرمربی سابق اینتر همچنین از شیوه بازی تیمش بسیار راضی است و در این مورد گفت:" ما اشتباهات خیلی کمی داشتیم و ازنظر تاکتیکی در مجموع خیلی خوب بودیم. در وقت های تلف شده آنها (تیم بارسا) خسته شده بود و احتمالا ناامید شده بودند زیرا نتوانسته بودند به چیزی که به آن عادت داشتند، برسند.

این یک بازی پایاپای بین دو تیمی بود که خیلی به هم نزدیک هستند. ما در نیمه اول بهتر بودیم و آنها در نیمه دوم. ایکر و په په فوق العاده بودند.

نمی توانم بگویم من باشگاه را به مسیر موفقیت برگرداندم. کسب جام همیشه لذت بخش است اما باید کسانی که با آنها کار می کنم را مورد ستایش قرار دهم زیرا آنها به من کمک کردند در چهار کشور مختلف، چهار قهرمانی در جام حذفی به دست بیاورم.

آنهایی که از من انتقاد می کنند می توانند هر چیزی که دلشان می خواهد بگویند اما من سعی می کنم همیشه بهترین شرایط را برای بازیکنانم فراهم کنم. همیشه وقتی حریف بهتر بازی می کند، شما ضریه می خورید. این بسیار مهم است که متحد بمانید زیرا فوتبال دقیقا همین است."



کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل