اظهارات بازيكنان تيم ملي آلمان پس از پيروزي برابر آرژانتين

 اظهارات بازيكنان تيم ملي آلمان پس از پيروزي برابر آرژانتين




 

 


اظهارات بازيكنان تيم ملي آلمان پس از پيروزي برابر آرژانتين


تاریخ : یکشنبه ،
13 تیر 1389

بازيکن خط مياني تيم ملي آلمان در باشگاه بايرن مونيخ با ارايه نمايشي کامل در پايان ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال آلمان و آرژانتين به عنوان بهترين بازيکن مسابقه انتخاب شد.


شواين اشتايگر در پايان بازي گفت: ما بازي بسيار خوبي را از خودمان نشان داديم. به تيم افتخار مي‌کنم. از نظر فني بسيار خوب بازي کرديم. براي رفتن به يک مرحله بالاتر به اندازه کافي قدرتمند هستيم. بديهي است که مي‌خواهيم به فينال برسيم، ما اکنون با شکست تيم‌هاي انگليس و آرژانتين دو تيم بسيار خوب را حذف کرديم و به نيمه نهايي رسيديم.


اوادامه داد: تيم بسيار خوب است، ما خيلي با تجربه نيستيم اما بازيکناني داريم که بسيار با طراوت هستند. شايد ما به اسپانيا بخوريم که از نظر من بهترين تيم دنياست. بديهي است که ما به آنها احترام مي‌گذاريم اما اين پتانسيل لازم براي رفتن به دور بعد را داريم. بديهي است که ما انتظار چيزي بيش از اينها را داريم.


توماس مولر، يکي از گلزنان بازي عصر شنبه نيز گفت: بديهي است که آنچه اتفاق افتاد باورکردني نيست. وقتي که تيمي آرژانتين را با 4 گل از ميدان به در مي‌کند بايد ابتدا به دنبال واژه‌هايي براي صحبت کردن بگردد. ستاره بازي امروز دوباره تيم ما بود. ما همگي در نهايت توانايي‌هايمان بازي مي‌کنيم. هر کس کار خودش را به طور کامل انجام مي‌دهد.


مهاجم جوان بايرن مونيخ ادامه داد: اميدوارم هم‌بازيان من در بازي نيمه نهايي همه چيز را درست انجام بدهند آن وقت شايد در ديدار فينال دوباره بتوانم گلزني بکنم.


فيليپ لام، کاپيتان تيم ملي آلمان هم پس از برد 4 بر صفر ژرمن‌ها گفت: ما در اين بازي با تيمي بسيار خوب روبرو شديم، يکي از تيم‌هايي که از جمله مدعيان اصلي قهرماني هستند. اين‌که اين تيم را با 4 گل شکست بدهيم باورکردني نيست. ما براي رويارويي با اين حريف به خوبي آماده شده بوديم. حريفي که در اين بازي ديديم به ندرت فرصت گلزني در اختيار داشت.


لام ادامه داد: ما آنچه را که در کارهاي تهاجمي مي‌توانيم انجام بدهيم مي‌دانيم. ما از کيفيت بالايمان در خط حمله آگاهي داريم. با اين حال ما براي اين مسابقه و اين موفقيت به سختي کار کرديم و تشنه اين پيروزي هستيم. اين دو نکته را در مورد هر يک از بازيهايمان مي‌توان ديد. هر تيمي که در نيمه نهايي حاضر است از توانايي لازم براي رسيدن به ديدار پاياني برخوردار است و مي‌تواند به قهرماني برسد. ما هم يکي از آن تيم‌ها هستيم.


ميروسلاو کلوزه، با دو گلي که برابر آرژانتين به ثمر رساند تعداد گلهاي زده خود را در جام جهاني 2010 را به عدد 4 رساند و به رسيدن به عنوان آقاي گلي اميدوار باقي ماند.


اين مهاجم لهستاني تبار، در پايان مسابقه برابر آرژانتين گفت: ما به عنوان تيم بار ديگر همانطور بازي کرديم که در بازي با انگليس نشان داده بوديم. در اين مورد بايد بگويم که بايد به تيم ما احترام گذاشت. من به اين تيم و همچنين تيمي که در پشت سر اين تيم حضور دارد افتخار مي‌کنم. تمامي اعضا در کادر ما فوق‌العاده هستند. از آنچه که رسيده‌ايم خوشحالند و بايد بگويم که از قبل هم انتظارش را داشتيم.


آرنه فريدريش، مدافع تيم ملي آلمان و يکي از گلزنان بازي شنبه هم گفت: آنچه را که در اين لحظه مي‌گذرد هرگز نمي‌توانم توصيف کنم. اين احساس تيمي باورنکردني است. هرگز فکرش را نمي‌کردم که من هم گلزني کنم. بي‌اندازه خوشحالم. ما همه اکنون تنها يک هدف را در سر داريم.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل