خداحافظی آرسنال با قهرمانی در این فصل

خداحافظی آرسنال با قهرمانی در این فصل




 

 


خداحافظی آرسنال با قهرمانی در این فصل


تاریخ : دوشنبه ،
5 اردیبهشت 1390

آرسنال با شکست مقابل بولتون عملا ديگر اميدي به قهرماني ندارد و ششمين فصل پياپي را دست خالي به پايان مي‌برد.


درباره بازگشت جک ویلشر به ورزشگاه ریبوک صحبت‌های زیادی شده بود و او هم قصد داشت مقابل تیم سابقش – که در سال 2010 به صورت قرضی در آن بازی کرده بود – بدرخشد.

بولتون در دقیقه 34 به گل رسید. روی اشتباهات گسترده خط دفاعی آرسنال، گری کیهیل به آسانی ضربه سر زد که سمیر نصری آن را از روی خط دروازه برگرداند، اما دانیل استاریج آن را به گل تبدیل کرد تا به چلسی، تیم اصلی‌اش لطف کرده باشد.

نیمه دوم با سرعت بسیار بالایی آغاز شد و بولتون در همان ثانیه 30 صاحب پنالتی شد، چرا که یوهان جورو استاریج را در محوطه جریمه سرنگون کرد. ضربه کوین دیویس اما ضعیف بود و وویچیخ اشچسنی به آسانی توپ را گرفت.

در برگشت آرسنال گل تساوی را زد. روبین فان‌پرسی تقریبا از هیچ گل ساخت. او در لبه محوطه جریمه صاحب توپ شد و توپ را برای سسک فابرگاس فرستاد. فابرگاس آن را به خود او برگرداند و فان‌پرسی توپ را به درون دروازه بولتون فرستاد تا تنها بازیکنی در لیگ برتر شود که در هفت دیدار پیاپی خارج از خانه گل‌زنی کرده.

با این حال آرسنال حتی یک امتیاز هم نگرفت. تمیر کوهن، هافبک بولتون با ضربه سری دیدنی در دقیقه 90 گل دوم را زد.

به این ترتیب فاصله آرسنال با منچستریونایتد صدرنشین به 9 امتیاز رسید؛ آن هم در فاصله پنج هفته به پایان رقابت‌ها. آنها با چلسی، تیم دوم جدول هم 3 امتیاز فاصله دارند. بولتون هم با 46 امتیاز هشتم است.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل