ونگر : من را سرزنش کنید

ونگر : من را سرزنش کنید




 

 


ونگر : من را سرزنش کنید


تاریخ : دوشنبه ،
5 اردیبهشت 1390

آرسن ونگر، سرمربي آرسنال، مسئوليت شکست مقابل بولتون و از دست دادن شانس قهرماني در ليگ برتر را پذيرفت.


شکست روز گذشته توپچی ها مقابل بولتون به معنای پایان امیدهای آنها برای رسیدن به قهرمانی در رقابت های این فصل بود زیرا آنها اکنون در فاصله چهار هفته به پایان رقابت ها، 9 امتیاز با منچستریونایتد صدرنشین فاصله دارند.

ونگر در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بازیکنان نباید سرزنش شوند. اگر کسی مستحق سرزنش است، آن فرد من هستم. من بازیکنان را انتخاب می کنم و تیم را می چینم. از نظر من بازیکنان در تمام طول فصل فوق العاده کار کردند.

آرسنال در هیچ یک از سه دیدارش در یک هفته اخیر موفق به کسب پیروزی نشد. علاوه بر این آنها در 9 دیدار اخیرشان در همه رقابت ها تنها 1 پیروزی به دست آوردند."

ونگر همچنان به اصولش معتقد است اما این فصل را به دلیل از دست رفتن فرصت های قهرمانی، ناامیدکننده توصیف کرد.

" اگر بتوانید من را قانع کنید که اصولم اشتباه است، من آماده ام که آنها را تغییر بدهم. ما سعی می کنیم فوتبال را با شیوه ای مناسب به اجرا بگذاریم، همان طور که امروز این کار را کردیم.

وقتی پیروز نمی شوید، اصول تان زیر سوال قرار می گیرد. باید از آن فاصله بگیرید تا ببنید کارتان درست بوده یا اشتباه.

بسیار ناامید کننده بود زیرا باید با 9 امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین به خانه برگردیم. این داستان این فصل ماست.

این یکی از آسان ترین تعقیب های ما برای مدتی طولانی بود اما ما از فرصت های مان در طول فصل استفاده نکردیم. ناامیدکننده بود زیرا احساس می کنم ما پتانسیل آن را داشتیم."

او همچنین در مورد شکست دیروز گفت:" شکست در چنین دیداری دشوار است. وقتی به گلی که در بازی امروز و همچنین در دیدار مقابل لیورپول دریافت کردیم، نگاه کنید، متوجه می شوید که چقدر غیر قابل هضم است. اما ما هرکاری لازم بود انجام دادیم و نمایش فوق العاده ای داشتیم.

ما 1-0 عقب بودیم اما موقعیت برای رسیدن به پیروزی را داشتیم، ما تا آخرین دقیقه بازی جنگیدیم و البته اکنون شانس مان برای قهرمانی بسیار اندک است."


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل