منچستر با بازیکنان ذخیره خود شالکه را در هم کوبید

منچستر با بازیکنان ذخیره خود شالکه را در هم کوبید




 

 


منچستر با بازیکنان ذخیره خود شالکه را در هم کوبید


تاریخ : پنج شنبه ،
15 اردیبهشت 1390

تيم فوتبال منچستر يونايتد با برتري مقابل شالکه موفق شد به فينال ليگ قهرمانان اروپا راه يابد تا در اين مرحله حريف بارسلونا اسپانيا شود.


ديدار تيم‌هاي منچستر يونايتد انگليس و شالکه آلمان از دور برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در ورزشگاه اولدترافورد با داوري پدرو اوليويرا گارسيا پرتغالي آغاز شد که در پايان منچستر با نتيجه 4 بر يک به برتري رسيد و در مجموع با نتيجه 6 بر يک جواز حضور در فينال رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا را کسب کرد تا حريف بارسلونا اسپانيا در اين مرحله شود.

آنتوني والنسيا در دقيقه 26، دارن گيبسون در دقيقه 31 و اندرسون در دقايق 72 و 76 گل‌هاي شياطين سرخ را به‌ثمر رساندند و تک گل شالکه نيز توسط خورادو در دقيقه 35 زده شد.

در اين ديدار منچستر يونايتد با تغييرات زيادي گام به ميدان گذاشت. غيبت وين روني و ريو فرديناند که در ترکيب 18 نفره نماينده انگليس حضور نداشتند و نيمکت نشيني رايان گيگز، نمانيا ويديچ و خاوير هرناندز باعث شده بود که سرآلکس فرگوسن ترکيب شياطين سرخ را متفاوت نسبت به ديدار رفت برگزيند.

*شرح بازي:

در نيمه اول اين بازي، هر دوتيم با ارائه بازي هجومي به‌دنبال تسلط بر ميانه ميدان بودند که حملات نماينده آلمان تا حدودي خطرناک‌تر بود.
در ادامه شياطين سرخ با دردست گرفتن بازي، حملاتي را بر روي دروازه نماينده آلمان تدارک ديدند که در يکي از اين موقعيت‌ها، والنسيا در دقيقه 26 اولين گل بازي را براي شاگردان فرگوسن به ثمر رساند. پس از اين گل باز هم منچستري‌ها به حملات خود ادامه دادند تا اينکه در کمتر از 5 دقيقه بعد از گل اول دومين گل خود را با ضربه گيبسون به ثمر رساندند تا مردان رانگ‌نيک در تيم شالکه ديگر چيزي براي از دست دادن نداشته باشند.

پس از اين گل شالکه براي اعاده حيثيت روند رو به‌جلويي داشت و در يکي از اين حملات بر روي اشتباه منچستري‌ها، خورادو بازيکن اسپانيايي شالکه با شليکي محکم دروازه ادوين فن‌درسار را در دقيقه 35 گشود تا نتيجه 2 بر يک شود.
اين نتيجه تا پايان نيمه اول باقي ماند.

در نيمه دوم شالکه حملات متعددي را بر روي دروازه منچستر تدارک ديد، اما خوش‌شانسي شاگردان فرگوسن و بي‌دقتي مهاجمان نماينده آلمان باعث شد تا دروازه شياطين سرخ بسته بماند.
در اواسط نيمه دوم منچستر مانند نيمه اول بازهم رفته رفته بازي را در اختيار گرفت که اندرسون در دقيقه 72 گل سوم را به ثمر رساند تا اميدهاي کمرنگ شالکه به‌طور کامل رنگ ببازد.

در ادامه بار ديگر اندرسون در دقيقه 76 گلي ديگر براي منچستر به‌ثمر رساند تا شاگردان رانگ‌نيک تنها به فکر کم‌کردن فاصله گل‌هاي خود با شياطين سرخ باشد و عملاً حذف از ليگ قهرمانان را بپذيرند.

در پايان گلي ديگر از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا شاگردان فرگوسن با بردي قاطع راهي فينال شوند.

منچستر با اين پيروزي پرگل حريف بارسلونا اسپانيا در ديدار نهايي ليگ قهرمانان اروپا شد تا بار ديگر فينال سال 9-2008 ليگ قهرمانان رم تکرار شود و اين بار ومبلي شاهد جدال اين 2 غول اروپا باشد.
اين ديدار روز شنبه 28 مي (7 خرداد) برگزار مي‌شود.
انتهاي پيام/


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل