انگلیس گام به مرحله دوم گذاشت

انگلیس گام به مرحله دوم گذاشت




 

 


انگلیس گام به مرحله دوم گذاشت


تاریخ : پنج شنبه ،
3 تیر 1389

تیم ملی فوتبال انگلیس با پیروزی برابر اسلوونی به دور دوم رقابت های جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی صعود کرد.


در این دیدار که عصر چهارشنبه در ورزشگاه "نلسون ماندلا" شهر پورت الیزابت برگزار شد، تیم انگلیس با یک گل حریف خود را شکست داد و به عنوان تیم دوم گروه سوم راهی مرحله بعدی شد.
"جرمین دفو" در دقیقه ۲۳ تنها گل این دیدار را به سود تیم ملی فوتبال انگلیس به ثمر رساند.
قرمزپوشان تیم انگلیس که پیش از این بازی به دلیل کسب دو تساوی متوالی در این دوره از رقابت ها، تحت فشار هواداران و رسانه های این کشور قرار داشتند با ارائه یک بازی تهاجمی، تیم اسلوونی را با شکست پشت سر گذاشتند تا به ناکامی های خود در این مسابقه ها پایان دهند.
حملات گسترده انگلیسی ها در دقیقه ۲۳ با گلزنی مهاجم ۲۸ ساله این تیم به ثمر نشست.
در این صحنه بازیکنان انگلیس از جناح راست حمله ای را به سمت دروازه اسلوونی طراحی کردند که "دفو" سانتر "جیمز میلنر" را با یک ضربه بغل پا به گل تبدیل کرد.
قرمز پوشان انگلیسی در این بازی پر افت و خیز، بارها فرصت های گلزنی به دست آوردند، اما تنها یک بار دروازه "سمیر هاندانویچ" دروازه بان اسلوونی را باز کردند.
بازیکنان تیم اسلوونی که برای کسب یک امتیاز و صعود به مرحله بعدی رقابت ها گام به زمین گذاشته بودند، نتوانستند بازی منسجم و هماهنگ خود را به نمایش بگذارند تا از دور رقابت ها کنار بروند.
در تنها موقعیت مسلم گلزنی اسلوونی در این بازی والتر بیرسا، آندراس کریم و زلاتان لیوبینچ در دقیقه ۶۸ موفق به باز کردن دروازه "دیوید جیمز" دروازه بان تیم انگلیس نشدند تا این تیم وداع زود هنگام از جام جهانی ۲۰۱۰ داشته باشد.
در دیگر دیدار این گروه، تیم ملی فوتبال آمریکا در دقایق پایانی با یک گل از سد تیم الجزایر گذشت و به عنوان تیم نخست گروه سوم راهی مرحله بعدی شود.
جدول رده بندی گروه سوم
۱- آمریکا ۵ امتیاز
۲- انگلیس ۵ امتیاز
۳- اسلوونی ۴ امتیاز
۴- الجزایر ۲ امتیاز
در ادامه این رقابت ها، امشب تیم های ملی فوتبال غنا با آلمان و استرالیا با صربستان از گروه چهارم به مصاف هم می روند تا دو تیم صعود کننده این گروه به مرحله بعدی مشخص شود.
جدول رده بندی
۱- غنا ۴ امتیاز
۲- آلمان ۳ امتیاز
۳- صربستان ۳ امتیاز
۴- استرالیا ۱ امتیاز


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل