کريستيانو رونالدو بهترين گل‌زن تاريخ ÙŠÚ© فصل لاليگا شد

 کريستيانو رونالدو بهترين گل‌زن تاريخ يک فصل لاليگا شد




 

 


کريستيانو رونالدو بهترين گل‌زن تاريخ يک فصل لاليگا شد


تاریخ : یکشنبه ،
1 خرداد 1390

کريستيانو رونالدو تبديل به بهترين گل‌زن لاليگا در طول يک فصل شد و رکورد اوگو سانچس با 38 گل را پشت سر گذاشت و به 40 گل در يک فصل رسيد. رئال توانست آلمرياي سقوط‌کرده را با نتيجه هشت بر يک ببرد و اخرين روز آنها در لاليگا را با خاطره‌اي بد به پايان ببرد.


رونالدو در دقیقه 3، گل سی و نهم خود در این فصل را زد. سانتر کاکا با ضربه سر راموس مقابل رونالدو افتاد و او به آسانی از فاصله سه متری گل زد.

در دقیقه 31 مادرید گل دوم را زد. مدافعان آلمریا به تماشای پاس عمقی دیدنی مسعود اوزیل نشستند که به امانوئل آدبایور رسید و او پس از کنترل آن را وارد دروازه حریف کرد.

دو دقیقه بعد المریا گل زد. سانتر اورتیس با برخورد به راموس برگشت و کالو اوچه از فاصله‌ای نزدیک برای المریا گل‌زنی کرد تا تیمش با امیدواری به رختکن برود.

در دقیقه 48 و پس از آن که ضربه کروسات به تیر دروازه رئال برخورد کرد، رئال باز هم گل زد. کریم بنزما توپ را با خود به پیش برد و هرچند ضربه او به حریف برخورد کرد و برگشت، اما خود او حاضر بود تا از فاصله شش‌متری گل بزند.

در دقیقه 53، رونالدو دروازه‌بان حریف را پشت سر گذاشت اما ضربه او را از خط دروازه برگرداندند. در هر حال آدبایور از راه رسید و گل زد.

در دقیقه 63، سانتر رونالدو با ضربه بنزما به گل بعدی رئال تبدیل شد.

در دقیقه 73، کرنر استبان گرانرو از همه بازیکنان گذشت و با ضربه آدبایور به گل تبدیل شد.

در دقیقه 77، رونالدو به گل چهل‌ام در لالیگا رسید. او پاس راموس را گرفت و با ضربه‌ای زمینی گل زد.

در دقیقه 88 هم سانتر عالی رونالدو با ضربه سر خوسلو همراه شد و این بازیکن جوان هم برای رئال گل زد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل