باتیستوتا حتی نمی تواند راه برود !

باتیستوتا حتی نمی تواند راه برود !




 

 


باتیستوتا حتی نمی تواند راه برود !


تاریخ : پنج شنبه ،
20 مرداد 1390

گابريل باتيستوتا، ستاره سابق تيم ملي آرژانتين که 42 سال سن دارد، نمي تواند حتي نيم ساعت سرپا بايستد.به نظر مي رسد که مصدوميت زانو ، اين اسطوره آرژانتيني را از پاي درآورده است.

لوکا کالامیا، یکی از دوستان گابریل باتیستوتا و یکی از روزنامه نگاران ایتالیایی شرح حالی را از باتیستوتا نوشت که متن آن در روزنامه ایتالیایی کوریره دلاسرا منتشر شد.

کالامیا دراین رابطه می گوید: «متاسفانه الان باتیستوتا به سختی راه می رود و در جستجوی خورشید و نور آفتاب به کشورهای مختلف سفر می کند.او نمی تواند به خاطرمشکلات زانویش بیشتر از نیم ساعت سرپا بایستد.مصدومیتهای پی در پی تاندونهای پایش را از بین برده»

او در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که باتیستوتا به سختی راه می رود و این نکته را یادآوری کرد که زمانی که باتیستوتا در فیورنتینا توپ می زد و او به عنوان خبرنگار گاتزتا دلوسپورت مشغول به فعالیت بود با این ستاره آرژانتینی رابطه دوستی اش را آغاز کرد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه ایتالیایی کوریره، باتیستوتا، شیوه های درمانی متفاوتی را برای کاهش درد و کوتاه کردن دوران بهبود مصدومیتهایش پشت سر گذاشت .

این روزنامه نگار ایتالیایی درمورد شرایط فیزیکی این اسطوره آرژانتینی گفت:« جدی ترین مصدومیت باتیستوتا روز هفتم فوریه سال 1999 اتفاق افتاد ؛ آن هم زمانی که گلزنی اش را در دیدار مقابل فیورنتینا – میلان را جشن می گرفت.»

آخرین مصدومیتی که گریبانگیر باتیستوتا شد، مصدومیت از ناحیه قوزک پا بود که درمان آن حدود یک و نیم سال به طول کشید.و بعد از آن بود که باتیستوتا به سراغ ورزشهای دیگری از جمله تنیس یا چوگان رفت. این خبرنگار ایتالیایی در گزارشش به این نکته اشاره کرد که زانوی باتیستوتا قطعه قطعه شده است.

باتیستوتا که در فوتبال ایتالیا به نام باتیگل شناخته می شود در ماه مارس سال 2005 به خاطر مصدومیت از ناحیه قوزک پا برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او سه فصل پایانی فوتبالش را دریک تیم قطری سپری کرد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل