بارسلونا فاتح سوپرجام اسپانيا شد

 بارسلونا فاتح سوپرجام اسپانيا شد




 

 


بارسلونا فاتح سوپرجام اسپانيا شد


تاریخ : پنج شنبه ،
27 مرداد 1390

بارسا با به دست آوردن نخستين جام قهرماني در فصل 2012 - 2011 در سوپرجام اسپانيا پر افتخارترين تيم باقي ماند.


بارسلونا قهرمان سوپرجام اسپانيا شد. آبي - اناري ها با شکست 3 بر 2 رئال مادريد توانستند، به نخستين عنوان خود در فصل جديد رقابت هاي باشگاهي و دهمين عنوان قهرماني در رقابت هاي سوپر جام اسپانيا دست پيدا کنند.

مردان پپ گوآرديولا که در بازي رفت در ورزشگاه خانگي رئال مادريد اين تيم را با تساوي 2 بر2 متوقف کرده بودند، بامداد پنج شنبه در نوکمپ ميزبان قوهاي سپيد مادريدي بودند و با نتيجه 3 بر 2 و با گل هاي دقيقه 15 آندرس اينيستا و 45 و 87 ليونل مسي حريف خود را از پيش رو برداشتند. گل هاي دقيقه 20 کريستيانو رونالدو و 81 کريم بنزما براي ژوزه مورينيو و مردانش در بازي برگشت کافي نبودند و مانع از شکست آنها نشدند.

سسک فابرگاس، هافبک تازه وارد کاتالان ها از آرسنال و خريد پر سر و صداي تابستان جاري پس از پيوستن به بارسلونا در اين بازي در فهرست بازيکنان نيمکت نشين پپ گوآرديولا جاي داشت و از دقيقه 82 نيز به ميدان رفت تا در کمتر از چند روز از پيوستنش به بارسا طعم قهرماني را بچشد و در جشن قهرماني تيم جديدش شريک باشد. او توپچي هاي لندن را پس از 6 سال ناکامي پي در پي در دست يافتن به عنوان قهرماني به اين اميد ترک کرد که در کارنامه فوتبالش عنوان قهرماني هاي متعددي را شاهد باشد. آرزويي که در تيم آرسن ونگر دست نيافتني به نظر مي رسيد. فابرگاس در چند دقيقه حضور کوتاهش نيز موثر بود و در گل سوم و پيروزي بخش تيمش نقش داشت.

بازي برگشت سوپرجام اسپانيا به ويژه در نيمه دوم بسيار خشن و پر برخورد بود تا جايي که داور بازي در مهار خشونت بازيکنان دو تيم ناتوان مي نمود و حتي ليونل مسي هميشه خونسرد هم در دقيقه هايي از بازي بسيار عصبي ديده شد. 8 کارت زردي هم که برابر ديدگان بازيکنان دو تيم قرار گرفت نيز نتوانست از خشونت بازي کم کند. مارسلو، بازيکن برزيلي رئال مادريد که از نيمه دوم جانشين سامي خديرا شده بود، نتوانست تا پايان بازي در زمين باقي بماند و به دليل خطاي خشن و حرکت غيرورزشي روي سسک فابرگاس با کارت قرمز داور به طور مستقيم از زمين بازي اخراج شد. حرکت او باعث زد و خورد بازيکنان و نيمکت نشينان دو تيم هم شد تا جايي که داور داويد ويا و مسوت اوزيل را که از زمين بازي بيرون رفته و نيمکت نشين شده بودند، با کارت قرمز خود از نيمکت هم بيرون کرد. برخورد آقاي خاص با يکي از اعضاي کادرفني بارسا در جريان درگيري بازيکنان دو تيم از ديد دوربين هاي تلويزيوني پوشيده نماند. خطايي که مي تواند براي اين مربي پرتغالي گران تمام شود.

به اين ترتيب پپ گوآرديولا يازدهمين جام قهرماني اش را در آغاز چهارمين فصل حضورش در نيمکت مربيگري بارسا تجربه کرد و اکنون با روحيه اي مناسب به چهارمين قهرماني پي در پي تيمش در ليگا مي انديشد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل