مورینیو از رفتارش بسیار پشیمان است !

مورینیو از رفتارش بسیار پشیمان است !




 

 


مورینیو از رفتارش بسیار پشیمان است !


تاریخ : یکشنبه ،
30 مرداد 1390

سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد از رفتار زشت و غيراخلاقي خود برابر دستيار گوارديولا پيشمان شده است.


روزنامه‌ي مارکا که يکي از نشريه‌هاي طرفدار باشگاه رئال مادريد به شمار مي رود، پس از حرکت غيرورزشي سرمربي تيم رئال مادريد در پايان ديدار مقابل بارسلونا در سوپرجام اسپانيا به تقبيح اين حرکت مربي پرتغالي پرداخت و روز شنبه هم در گزارشي بدون اين که منبع خاصي را ذکر کند، مدعي شد که مورينيو از حرکتش پشيمان و متاسف شده است، اما اين موضوع را تنها با عده‌اي از نزديکانش در ميان گذاشته است.


روزنامه‌ي مارکا مدعي شده مورينيو پس از اين که خشمش از شکست مقابل بارسلونا فرونشسته، متوجه حرکت زشتش شده و به نزديکان، خانواده و دوستانش گفته که حرکت توجيه پذيري انجام نداده و از کارش پشيمان است.


وي همچنين به دوستانش گفته که دليلي نداشته که هر اتفاقي که در بازي رخ داده او را مجاب کند که به سمت يک نفر حمله کند. مورينيو به نزديکانش گفته از اين که نتوانسته بر اعصابش مسلط باشد ناراحت است.


مورينيو همچنين از رفتارش در نشست خبري و وانمود به اين که اسم دستيار گوارديولا را نمي داند ابراز تاسف کرده است.


سرمربي پرتغالي تيم رئال مادريد پس از اين که تيمش نتوانست بارسلونا را در سوپرجام اسپانيا از پيش رو بردارد، در جنجال ايجاد شده پس از پايان بازي انگشتي را در چشم تيتو ويلانوا، دستيار گوارديولا فرو کرد و البته در نشست خبري پس از بازي با بي اعتنايي نسبت به اين موضوع گفته بود "پيتو" ويلانوا رانمي شناسد. پيتو در زبان اسپانيولي به معناي بوق است!


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل