برد قاطع بایرن مونیخ مقابل من سیتی

برد قاطع بایرن مونیخ مقابل من سیتی




 

 


برد قاطع بایرن مونیخ مقابل من سیتی


تاریخ : چهارشنبه ،
6 مهر 1390

بايرن مونيخ منچسترسيتي را در ديداري شکست داد که کارلوس ته وز در آن به ميدان نرفت. ناپولي هم دو بر صفر ويارئال را برد.


بایرن مونیخ 2 – منچسترسیتی صفر

مردان روبرتو مانچینی دارند با مشقت تمام یاد می‌گیرند چطور در لیگ قهرمانان بازی کنند. ماریو گومز دو گل برای بایرن مونیخ زد تا آنها سیتی را مقهور خود سازند. مردان یوپ هاینکس در این دیدار به راحتی توانستند سیتی را ببرند.

بایرن 9 دیدار گذشته خود را بدون دریافت حتی یک گل با پیروزی پشت سر گذاشته بود و این بار هم منچسترسیتی را بدون دریافت گل برد. این در حالی است که سیتی به رده سوم جدول فروغلتید. آنها هنوز در لیگ قهرمانان پیروز نشده‌اند.

بایرن بازی را با حمله آغاز کرد و در نهایت در اواخر نیمه اول به گل رسید. در دقیقه 38، باستین شواین‌اشتایگر که یک دقیقه پیش فرصتی عالی را از دست داده بود شوتی محکم به سمت دروازه سیتی زد که جو هارت آن را به خوبی دفع کرد. توماس مولر توپ برگشتی را زد که آن را هم هارت عالی گرفت، اما در نهایت ماریو گومز از راه رسید و بایرن را پیش انداخت.

در دقیقه 45 نیز گومز روی ضربه ایستگاهی مولر گل دوم را زد. البته او در موقعیت آفساید قرار داشت اما داور گل را پذیرفت.

سیتی در نیمه دوم هم نتوانست کاری از پیش ببرد و تعویض‌های عجیب مانچینی – حضور نایجل دی‌یونگ به جای ادین ژکو که خوب بازی کرده بود، و حضور جیمز میلنر به جای سمیر نصری – کاری از پیش نبرد.

ناپولی 2 – ویارئال صفر

ناپولی از بازی در لگی قهرمانان لذت می‌برد. آنها مقابل ویارئال در ورزشگاه خانگی خود دو بر صفر پیروز شدند.

ابتدا مارک همسیک در دقیقه 15 با شوتی خوب گل اول را زد، و دو دقیقه بعد ادینسون کاوانی با پنالتی پیروزی مردان والتر ماتزاری را تضمین کرد. پنالتی روی خطای گونسالو رودریگس روی اسکوییل لاوتزی به دست آمد.

ویارئال با این باخت بدون امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل