تساوی منچستر Ùˆ برد بنفیکا

تساوی منچستر و برد بنفیکا




 

 


تساوی منچستر و برد بنفیکا


تاریخ : چهارشنبه ،
6 مهر 1390

شاگردان سرالکس فرگوسن در دومين ديدار خود در ليگ قهرمانان متوقف شدند.


منچستریونایتد 3 – اف سی بازل 3

تیم فوتبال منچستریونایتد در دومین دیدار خود در درقابتهای فصل جدید لیگ قهرمانان در ورزشگاه الدترافورد مقابل اف سی بازل سوئیس با تساوی 3 – 3 متوقف شد.

در این بازی دنی ولبک مهاجم جوان یونایتد در دقایق 16 و 17 موفق شد دو بار دروازه نماینده سوئیس را باز کند تا یونایتد با حساب دو بر صفر نیمه اول را با پیروزی پشت سر بگذارد و به رختکن برود.

اما در نیمه دوم بازی بازل به بازی برگشت و موفق شد دو بار در دقایق 58 و 60 توسط فابین و الکساندر فرای به گل برسد تا بازی در عین ناباوری به تساوی کشیده شود. در ادامه بازی بازل حتی عقب نکشید و بازی زیبای خود را ادامه داد تا در نهایت الکساندر فرای این بار از روی نقطه پنالتی دروازه یونایتد را باز کند.

بازل برای اولین بار در طول این بازی در ورزشگاه الدترافورد از حریف نامدار خود پیش افتاد. اما این برتری در دقایق پایانی بازی از بین رفت. اشلی یانگ در نهایت یونایتد را از شکست خانگی مقابل بازل نجات داد و موفق شد دروازه این تیم سوئیسی را باز کند تا دو تیم در یک دیدار پر هیجان امتیازات را تقسیم کنند.

اوتلول گالاتی 0 – بنفیکا 1

بنفیکا که در بازی نخست خود نمایش بسیار خوبی مقابل منچستریونایتد داشت و مقابل این تیم به تساوی یک – یک رسیده بود موفق شد در بازی دوم خود اوتلول گالاتی را با نتیجه یک بر صفر در خانه اش شکست دهد.

در این بازی برونو سسار هافبک بنفیکا تگ گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

در این گروه بازل با تفاضل گل بهتر نسبت به بنفیکا در صدر جدول قرار گرفت و یونایتد در عین ناباوری با دو تساوی در جایگاه سوم این گروه قرار دارد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل