برد 3 بر 0 رئالی ها در خانه

برد 3 بر 0 رئالی ها در خانه




 

 


برد 3 بر 0 رئالی ها در خانه


تاریخ : چهارشنبه ،
6 مهر 1390

در روز دوم رقابت هاي گروه دي تيم هاي ليون و رئال مادريد مقابل حريفان خود به برتري رسيدند.


رئال مادرید 3 – آژاکس 0

رئال مادرید موفق شد با ارائه یک بازی تماشایی میهمان خود آژاکس را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

در این بازی که در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برگزار شد و ژوزه مورینیو نیز به دلیل محرومیتش روی نیمکت رئال حضور نداشت کهکشانی ها در دقیقه 25 بازی توسط کریس رونالدو به گل رسیدند. همکاری کاکا، اوزیل و بنزما در این گل نقش موثری داشت تا رئال در یک کار تیمی استثنایی یک گل تماشاگر پسند به ثمر برساند و یک بر صفر از حریف خود پیش بیفتد.

در ادامه بازی و در دقیقه 41 کاکا ستاره برزیلی رئال که مدتها برای این تیم گلزنی نکرده بود موفق شد با یک ضربه زیبا با پای چپ از پشت محوطه جریمه بار دیگر دروازه رئال را باز کند.

نیمه اول با پیروزی دو بر صفر کهکشانی ها به پایان رسید. در آغاز نیمه دوم این بار بنزما موفق شد در دقیقه 49 بازی برای رئال گلزنی کند و اختلاف را به سه گل برساند.

رئال در ادامه بازی موقعیت دیگری هم برای گلزنی داشت اما در نهایت بازی با نتیجه سه بر صفر به پایان رسید.

لیون 2 – دیناموزاگرب 0

در دیگر بازی این گروه لیون موفق شد در خانه خود با دو گل از سد دیناموزاگرب بگذرد.

در این بازی بافتیمبی گومیس در دقیقه 23 و باکاری کونه در دقیقه 42 برای لیون گلزنی کردند تا این تیم بعد از تساوی مقابل آژاکس در شب اول رقابتها با این پیروز 4 امتیازی شده و در رده دوم جدول این گروه قرار بگیرد.

رئال نیز اکنون با 6 امتیاز از دو بازی خود در صدر جدول این گروه قرار دارد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل