به جدایی از بارسا اصلا فکر نمیکنم

به جدایی از بارسا اصلا فکر نمیکنم




 

 


به جدایی از بارسا اصلا فکر نمیکنم


تاریخ : سه شنبه ،
12 مهر 1390

اين ستاره آرژانتيني زماني که تنها 13 سال داشت به اين باشگاه کاتالاني پيوست و در چند سال اخير خود را به عنوان يکي از بهترين بازيکنان جهان معرفي کرد.


این ستاره آرژانتینی زمانی که تنها 13 سال داشت به این باشگاه کاتالانی پیوست و در چند سال اخیر خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان معرفی کرد.

او که با بازی در بارسا به افتخارات فردی و تیمی زیادی دست پیدا کرده، تاکید کرد که هرگز به فکر جدایی از این باشگاه نبوده و تا زمانی که شرایط در این باشگاه به همین ترتیب باشد، در نوکمپ خواهد ماند.

او در گفتگو با رادیو مترو گفت:" هرگز به جدایی از بارسا فکر نمی کنم. تا زمانی که شرایط در این باشگاه به همین ترتیبی باشد که حالا هست، قصد جدایی ندارم."

او همچنین در مورد اتفاقاتی که در رقابت های لیگ قهرمانان برایش رخ داده گفت:" در بعضی از دیدارهای لیگ قهرمانان اتفاق افتاده که در زمان زدن یک ضربه آزاد، بازیکن حریف پیشم آمده و گفته که می خواهد بعد از بازی پیراهنش را با من عوض کند."

مسی در حال حاضر در آرژانتین به سر می برد تا تیم ملی کشورش را در دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2014 مقابل شیلی و ونزوئلا همراهی کند.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل