برد رئال مادرید با 3 Ú¯Ù„ از هیگوان

برد رئال مادرید با 3 گل از هیگوان




 

 


برد رئال مادرید با 3 گل از هیگوان


تاریخ : شنبه ،
23 مهر 1390

رئال مادريد موفق شد با هت تريک ستاره آرژانتيني خود که اين روزها در اوج است با نتيجه 4 بر يک بتيس را در برنابئو شکست دهد.


شاگردان مورینیو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رئال بتیس را گلباران کردند و با دستانی پر گل بدرقه کردند . تیم رئال در شرایطی به مصاف رئال بتیس رفت که با 13 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار داشت و برای آنکه از کورس قهرمانی باز نماند نیاز زیادی به پیروزی داشت .

شاگردان مورینیو در نیمه اول نتوانستند بتیس را شکست دهند اما نیمه دوم را طوفانی آغاز کردند و توانستند در دقیقه 46 توسط ایگواین به گل برتری برسند . اما رئال دست از حمله نکشید و همچنان بر روی دروازه بتیس هجوم آورد تا در نهایت بازیکن خلاق و طراح برزیلی این تیم یعنی کاکا توانست در دقیقه 59 گل دوم را برای رئال به ثمر برساند . تیم بتیس که اصلا دوست نداشت سومین شکست متوالی خود را تجربه کند دست به حمله زد و توانست ده دقیقه بعد یعنی در دقیقه 69 توسط مولینا یکی از گل های خورده را جبران کند . اما رئال تیمی نیست که به این راحتی ها تسلیم شود بازیکنان رئال یک دقیقه بعد یعنی در دقیقه 70 توسط ستاره آرژانتینی خود به گل رسیدند تا ایگواین 2 گله و رئال در این بازی 3 گله شود . در همین زمان بود که شالوده بتیس به هم خورد و برای مهاجم تراز اولی همچون ایگواین 3 دقیقه کافی بود تا در دقیقه 73 به گل سوم دست یابد و سومین هت تریک خود را در هفته های اخیر انجام دهد .

لازم به ذکر است که ایگواین دومین هت تریک متوالی خود را در تیم رئال مادرید انجام داد . به نظر می رسد دیگر مورینیو نتواند ارزش این مهاجم ارزشمند در بازی را زیر سوال ببرد .

این دومین بازی است که خبری از گلزنی رونالدو در رئال است ، شاید دیگر خبری از درخشش او نباشد و حالا نوبت به ایگواین رسیده است تا در رئال خوش بدرخشد .


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل