لاتزیو 2 - 1 رم

لاتزیو 2 - 1 رم




 

 


لاتزیو 2 - 1 رم


تاریخ : دوشنبه ،
25 مهر 1390


لاتزیو توانست در دربی دلا کاپیتاله رم را دو بر یک شکست دهد.

ارنانس و میروسلاو کلوزه گل‌زنی کردند تا تیم میزبان بتواند در دیداری دراماتیک پیروز شود.

لاتزیو با این برد به رده چهارم جدول سری آ رسید.

نقطه عطف بازی زمانی رقم خورد که سیمون کیائر، مدافع رم اخراج شد و روی خطایی که او انجام داده بود، لاتزیو صاحب ضربه پنالتی شد.

پلیس و برخی تماشاگران در روز شنبه در پایتخت ایتالیا با هم درگیر شده بودند و 70 نفر هم آسیب دیده بودند و حتی این احتمال وجود داشت که بازی لغو شود.

در ابتدای بازی رم بود که به گل رسید. در دقیقه 5، میرالم پیانیچ توپ را از روی سر دفاع لاتزیو رد کرد و به پابلو اوسوالدو سپرد و او هم پس از کنترل با سینه، توپ را با بغل پا وارد دروازه فدریکو مارکتی کرد.

لاتزیو بعد از این گل آشفته شد و رم به حملات خود ادامه داد. با این حال با به پیش رفتن بازی، لاتزیو خود را بر میدان حاکم کرد.

در دقیقه 51، کریستین بروکی با خطای کیائر در محوطه جریمه سرنگون شد. داور به مدافع دانمارکی کارت قرمز نشان داد و ارنانس پنالتی حاصل را به گل تبدیل کرد.

لاتزیو تلاش کرد به گل برتری برسد. یک بار ضربه سر میروسلاو کلوزه و یک بار ضربه دیدنی جبریل سیسه به تیر دروازه رم برخورد کرد.

در حالی که به نظر می‌رسید بازی با تساوی به پایان می‌رسد، کلوزه در محوطه جریمه پاس ماتوزالم را گرفت و با ضربه‌ای دقیق گل دیرهنگامی زد تا لاتزیو پیروز شود.

لاتزیو با 11 امتیاز چهارم است و رم با 8 امتیاز دوازدهم.



کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل