منچستر 6 تایی شد !

منچستر 6 تایی شد !




 

 


منچستر 6 تایی شد !


تاریخ : یکشنبه ،
1 آبان 1390

منچستريونايتد با قبول شکست 6 بر يک مقابل چشمان 75 هزار هوادار سرخ‌پوش ورزشگاه اولدترافورد مقابل رقيب همشهري تحقير شد تا علاوه بر باختن داربي، شانس رسيدن به صدر جدول را هم از دست بدهد.


در ادامه هفته نهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال انگليس و در حالي که تمام نگاه‌ها به ورزشگاه اولدترافورد و داربي شهر منچستر دوخته شده بود شاگردان فرگوسن مقابل رقيب سنتي با نتيجه‌ي 6 بر يک تن به شکست دادند. بالوتلي و ژکو هر کدام دو بار و داويد سيلوا و سرخيو آگرو هر کدام يک بار براي شاگردان مانچيني در اين ديدار گلزني کردند. تک گل منچستريونايتد را هم درن فلچر به ثمر رساند.

منچسترسيتي در اين بازي براي رسيدن به گل نخست 22 دقيقه بيشتر منتظر نماند. ماريو بالوتلي روي کار خوب تيمي با ضربه بغل پا توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

تلاش شياطين سرخ براي زدن گل تساوي در نيمه نخست تنها چند شوت از راه دور بود که جو هارت با جايگيري مناسب، اجازه هنرنمايي به مهاجمان اين تيم را نداد.

در نيمه دوم و در دقيقه 47 بازي خطاي جاني اوانس در پشت محوطه جريمه باعث 10 نفره شدن منچستريونايتد شد تا اين تيم در حضور هواداران خودي کار دشوارتري براي بازگشت به بازي داشته باشد.

در دقيقه 60 ماريو بالوتلي روي يک کار تيمي عالي گل دوم خود و تيمش را به ثمر رساند. حرکت تماشايي سيلوا و پس از آن پاس رو به جلوي جيمز ميلنر مهاجم سياه‌پوست ايتاليايي را با دروازه خالي روبه‌رو کرد و بالوتلي هم با انجام ساده‌ترين کار ممکن دروازه خالي را گشود. در حالي که به نظر مي‌رسيد شاگردان فرگوسن کاملا بازي را از دست داده‌اند، منچسترسيتي براي زدن گل‌هاي بيشتر همچنان در تکاپو بود تا در شب درخشش بالوتلي، آگرو هم نامش را در فهرست گلزنان به ثبت برساند.

هواداران مغموم منچستريونايتد که اميدي به تغيير نتيجه بازي نداشتند، رفته رفته ورزشگاه را از دقيقه 75 بازي ترک مي‌کردند. فيروزه‌اي پوشان شهر منچستر مي‌توانستند حتي اختلاف را بيشتر کنند. دارن فلچر با گلزني در دقيقه‌ي 81 تنها توانست اندکي از سنگيني شکست کم کند. هرچند ادين ژکو اجازه نداد اختلاف کم شده و در دقيقه‌ي 90 گل چهارم را به ثمر رساند. سيلوا هم گل پنجم را در دقايق تلف شده به ثمر رساند. ژکو البته دست بردار نبود و در آخرين دقيقه‌ي تلف شده گل ششم را هم وارد دروازه کرد.

در ساير ديدارهاي برگزار شده آرسنال باز هم به لطف گلزني فان پرسي موفق شد سومين پيروزي فصلش را کسب کند. توپچي‌هاي لندن در ديدار خانگي مقابل استوک سيتي به ميدان رفته بودند که در پايان با برتري دو بر يک از زمين خارج شدند.

ژروينيو در دقيقه 27 تيم ميزبان را پيش انداخت اما پيتر کراوچ در نيمه نخست و در دقيقه 34 بازي را به تساوي کشاند. مهاجم هلندي آرسنال که در بازي‌هاي پيش هم با گلزني خود نجات‌بخش ونگر شده بود، در دقيقه 70 گل دوم تيمش را به ثمر رساند و 12 دقيقه‌ي بعد باز هم گلزني کرد تا آرسنال با پيروزي در اين ديدار اندکي به اوضاع نامساعدش در جدول ليگ برتر انگليس سامان بدهد.

فولام هم در ديگر ديدار مقابل اورتون به تساوي يک بر يک دست يافت.

در دو ديدار ديگر يکشنبه شب بلکبرن به مصاف تاتنهام رفته و کوئينز پارک از دقايقي ديگر در خانه ميزبان چلسي خواهد بود.


* برنامه و نتايج هفته‌ي نهم ليگ برتر انگليس


استون ويلا يک (بنت 23)

وست برومويچ 2 (اوسن 45، شارنر 75)


بولتون صفر

ساندرلند 2 (سزيگنون 82، بنتنر 90)


ليورپول يک (بلمي 45)

نوريچ سيتي يک (هالت 60)


نيوکاسل يک (کابايه 81)

ويگان صفر


ولورهمپتون 2 (دويل 84، اوهارا 86)

سوانسي 2 (گراهام 24، آلن 35)


يکشنبه

منچستريونايتد يک (فلچر 81)

منچسترسيتي 6(بالوتلي 22 و 60 ، آگرو 69، ژکو 90 و 93، سيلوا 91)


فولام يک (رويز 67)

اورتون يک (درنته 3)


آرسنال 3 (ژروينيو 27 ، فان پرسي 71 و 82)

استوک سيتي يک (کراوچ 34)


بلکبرن ـ تاتنهام

کوئينز پارک ـ چلسي


**‌ برنامه و نتايج هفته‌ي دهم ليگ برتر انگليس


1- منچسترسيتي 25 امتياز

2- منچستريونايتد 20 امتياز

3- چلسي 19 امتياز (يک بازي کمتر)



کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل