شکست کره جنوبی،ژاپن Ùˆ برد استرالیا Ùˆ چین

شکست کره جنوبی،ژاپن و برد استرالیا و چین




 

 


شکست کره جنوبی،ژاپن و برد استرالیا و چین


تاریخ : سه شنبه ،
24 آبان 1390

تيم ملي استراليا با برتري برابر تايلند به مرحله بعدي صعود کرد.


تیم ملی استرالیا در ورزشگاه بانکوک تایلند را یک بر صفر شکست داد تا ۱۲ امتیازی شود و صعودش را به مرحله بعدی قطعی کند. تایلند با این شکست با ۴ امتیاز در رده سوم جدول گروه چهارم باقی ‌ماند.

عمان نیز در این گروه ۴ امتیازی است و با تفاضل گل کمتر در مکان چهارم قرار دارد. این تیم از ساعتی دیگر به مصاف عربستان ۵ امتیازی که در رده دوم است می‌رود.
------------------

تيم ملي فوتبال لبنان برابر کره جنوبي به برتري رسيد تا يکي از شانس‌هاي صعود باشد.


لبنان امروز در بیروت با نتیجه 2 بر یک کره جنوبی را شکست داد تا با این پیروزی ۱۰ امتیازی شود به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به کره در رده دوم جدول گروه قرار بگیرد.

دیگر دیدار این گروه بین کویت و امارات برگزار می‌شود. کویت ۵ امتیازی در رده سوم و امارات بدون امتیاز آخرین تیم جدول گروه دوم است.
-------------------

روز پنجم از مرحله سوم رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در آسيا با شکست ژاپن و کره جنوبي و پيروزي استراليا و چين همراه بود.


در ادامه بازي‌هاي مرحله سوم مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در آسيا امروز چند بازي در گروه‌هاي مختلف برگزار شد که طي آن ژاپن و کره جنوبي مقابل رقباي خود تن به شکست دادند.

در گروه A، تيم فوتبال چين که ديگر اميدي به صعود از گروهش ندارد، ميهمان سنگاپور بود و در پايان توانست با چهار گل اين تيم را شکست دهد تا جمع امتيازاتش را به عدد شش برساند.

در گروه B، لبنان شگفتي ساز شد و توانست در خانه با نتيجه‌ دو بر يک کره جنوبي را شکست دهد. لبنان با اين پيروزي 10 امتيازي شد، اما به دليل تفاضل کمتر نسبت به کره جنوبي در رده دوم جدول باقي ماند.

در ديگر بازي اين گروه کويت و امارات از دقايقي پيش به مصاف هم رفته‌اند که امارات تا دقيقه 25 با نتيجه يک بر صفر از حريفش پيش است.

اما در گروه C، کره شمالي حذف شده، با يک گل ژاپن را شکست داد. البته ژاپن پيش از اين بازي به همراه ازبکستان صعود خود را به مرحله پاياني مقدماتي جام جهاني قطعي کرده بود و انگيزه زيادي براي اين ديدار نداشت.

در ديگر ديدار اين گروه ازبکستان با چهار گل تاجيکستان را در هم کوبيد تا با 13 امتياز بالاتر از ژاپن به صدر اين جدول اين گروه صعود کند.

همچنين در گروه D، استراليا در خانه تايلند با يک گل پيروز شد. در بازي ديگر اين گروه تا ساعاتي ديگر عربستان ميزبان عمان خواهد بود که نتيجه‌ اين بازي تا حد زيادي سرنوشت تيم دوم صعود کننده از اين گروه را مشخص خواهد کرد.

در گروه E هم ايران با حساب چهار بر يک از سد اندونزي گذشت تا صعودش را به دور بعد قطعي کرده باشد. تا ساعتي ديگر هم در يک ديدار حساس، قطر و بحرين براي کسب دومين سهميه از اين گروه در دوحه به مصاف هم مي‌روند.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل