انتقاد آقای خاص از بازی کردن تیم مادریدی !

انتقاد آقای خاص از بازی کردن تیم مادریدی !




 

 


انتقاد آقای خاص از بازی کردن تیم مادریدی !


تاریخ : یکشنبه ،
6 آذر 1390

ژوزه مورينيو در پايان بازي مقابل آتلتيکو حرفهايش را با انتقاد از بازي خشن رقيب آغاز کرد و از خبرنگاران پرسيد:" از مانزانو در مورد خشونت تيمش پرسيديد؟ تيم من نه زشت بازي کرد و نه خشن. مي خواستيم بازي کنيم و ببريم. ما بازي کرديم و برديم. اما برخي خشن کار کردند.


به گزارش مرجع خبری رئال، سرمربی کهکشانی ها سپس با طعنه ای جالب گفت: خوشبختانه، جان سالم به در بردیم. آنها کار خود را انجام دادند و به ساقهای بازیکتان ما هجوم آوردند."
مورینیو در ادامه گفت:" آن صحنه، پنالتی و اخراج داشت. اگر کورتیس نمی زد، گل می شد. دروازه بان باید تصمیم درست می گرفت. معمولا به گلرهایم می گویم که بهتر است گل بخورید تا این که پنالتی بدهید."
آقای خاص در پاسخ به سوالی در مورد سبک اتلتیکو گفت:" تیم من، کار خود را کرد. با نظم بازی کردیم و فقط یک کارت زرد گرفتیم. آرام بودیم و حواسمان جمع بود و واکنشی در مقابل شیوه آنها نشان ندادیم. اگر تماشاگر بودم، حاضر بودم که بلیط بازی بهتری را بخرم."
او در مورد ماتئو لاهوز نیز گفت:" داور خوبی است. داوری فوق العاده ای از دید فنی دارد و البته از نظر قضاوت بازی می تواند اشتباهاتی داشته باشد."
جمله مورینیو درباره در مورد تعویض دی ماریا هم جالب بود. او از خطر مصدوم شدن دی ماریا گفت ("یک ساعت کافی بود") و از سبک بازی تیمش تمجید کرد:" با انگیزه و احساس بالا کار کردیم. خوب بودیم و با حوصله عمل کردیم. روندمان بالاخره روزی پاره می شود اما مهم این است که حالا 34 امتیازی هستیم. "



مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی در حالی که از خشونت بازیکنان اتلتیکو گلایه می کرد، اعلام کرد که یکی از این تکل ها باعث مصدومیت کریستیانو رونالدو شده است.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل