رئال 4 - 1 اتلتیکو مادرید 9 نفره !

رئال 4 - 1 اتلتیکو مادرید 9 نفره !




 

 


رئال 4 - 1 اتلتیکو مادرید 9 نفره !


تاریخ : یکشنبه ،
6 آذر 1390

دربي مادريد را رئال با نتيجه پر گل 4 بر يک به سود خود پايان داد


در هفته چهاردهم رقابتهای لالیگا و در دربی مادرید شاگردان ژوزه مورینیو موفق شدند با نتیجه پر گل 4 بر یک میهمان خود اتلتیکو را شکست دهند.

در این دیدار که در ورزشگاه سانتاگوبرنابئو برگزار شد ابتدا تیم میهمان بود به گل رسید. آنها روی یک کار تیم و حرکت بسیار خوب آدریان لوپس آلوارس در دقیقه 15 موفق شدند یک بر صفر از رئال مادرید پیش بیفتند.

این برتری تنها 9 دقیقه به طول انجامید رئال توسط کریس رونالدو از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند. کریم بنزما در محوطه جریمه توسط فیبات کورتویس دروازه بان اتلتیکو سرنگون شد. کورتویس با کارت قرمز داور روبرو شد و رونالدو هم ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد.

نیمه نخست بازی با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید اما در نیمه دوم رئال پر قدرت ظاهر شد و در دقیقه 49 بازی بود که آنخل دی ماریا روی پاس عرضی کریس رونالدو در محوطه جریمه اتلتیکو از راه رسید و با یک ضربه سنگین طاق دروازه تیم میهمان را هدف قرار داد تا نتیجه دو بر یک به سود کهکشانی ها شود.

گونسالو ایگواین مهجم آرژانتینی و گلزن رئال در دقیقه 65 روی سماجت خود و اشتباه مدافع اتلتیکو موفق شد گل سوم تیم را به ثمر برساند تا شاگردان مورینیو در آستانه یک پیروزی شیرین دیگر قرار بگیرند.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 82 بازی این بار ایگواین در محوطه جریمه تیم میهمان به خطا متوقف شد و داور بازی دیه گو گودین مدافع اروگوئه ای اتلتیکو را از زمین بازی اخراج کرد تا این تیم 9 نفره شود. رونالدو باز هم پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و آن را تبدیل به گل کرد تا دربی مادرید در نهایت با پیروزی پر گل 4 بر یک شاگردان مورینیو به پایان برسد.

رئال با این پیروزی اکنون تا قبل از دیدار بارسلونا مقابل ختافه با اختلاف 6 امتیاز نسبت به آبی و اناری ها در صدر جدول لالیگا قرار گرفت.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل