تورس: شايد ديگر چنين فرصتي نصيبمان نشود

 تورس: شايد ديگر چنين فرصتي نصيبمان نشود




 

 


تورس: شايد ديگر چنين فرصتي نصيبمان نشود


تاریخ : چهارشنبه ،
16 تیر 1389

فرناندو تورس بر اين باور است که اگر اسپانيا آلمان را ببرد، همه تا سال‌ها از اين تيم صحبت خواهند کرد.


تورس در تمام دیدارهای اسپانیا بجز بازی اول مقابل سوییس در ترکیب ثابت حضور داشته. این بازیکن 26 ساله که به دلیل عمل زانویی که در ماه آوریل انجام داد با آمادگی ناکافی به آفریقای جنوبی رفته هنوز گلی نزده و در حد خود هم بازی نکرده است.

بسیاری می‌گویند تورس شاید در بازی مقابل آلمان به میدان نرود و جایش را به سسک فابرگاس بدهد که در بازی مقابل پاراگوئه جانشینش شد.

فابرگاس در تمرین پریروز مصدوم شد، اما مشکلی برای بازی مقابل آلمان ندارد.

با این حال دل‌بوسکه شاید به همین دلیل ترجیح بدهد دوباره تورس را به میدان بفرستد. تورس در بازی فینال یورو 2008 تنها گل بازی را مقابل آلمان زد.

او می‌گوید: «هیچ کس جایگاهی تضمین شده در تیم ملی ندارد. هر بازیکن باید 100 درصد تلاش کند تا جایی در تیم بیابد. اما هر کسی که در ترکیب قرار نگرفت، باید از کنارمیدان تیم را تشویق کند. اگر من به آلمان گل بزنم و با این گل به فینال برسیم باورنکردنی خواهد بود. امیدوارم تاریخ بتواند تکرار شود. ما در آخرین بازی هایمان مقابل آلمان عالی بوده‌ایم، اما این تیم آلمان خیلی بهتر از تیم‌های قبلی است که با آنها بازی کرده‌ایم. آنها بی‌تردید یکی از مدعیان قهرمانی هستند.»

اسپانیا هرگز به نیمه‌نهایی جام جهانی نرسیده بود. آنها بهترین عملکرد خود را در سال 1950 داشتند که چهارم شدند. البته در آن هنگام دیدارها به نحو دیگری برگزار می‌شد و چهار تیم برتر، به صورت دوره‌ای به مصاف هم می‌رفتند و بازی نیمه‌نهایی در کار نبود.

تورس می‌گوید: «من به حضور در نیمه‌نهایی بسنده نمی‌کنم و بیشتر از این می‌خواهم. البته این موفقیتی برای ماست که برای اولین بار به نیمه‌نهایی رسیده‌ایم، اما باید هشیار باشیم، چون شاید دیگر این فرصت را به دست نیاوریم. ما حق رویاپردازی و انجام بازی فوق‌العاده مقابل آلمان را داریم. می‌خواهیم مردم در دو سال آینده و حتی پس از آن همچنان درباره این تیم اسپانیا صحبت کنند.»


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل