آنچلوتي:از آمدن به پاري‌سن‌ژرمن هيجان زده ام

 آنچلوتي:از آمدن به پاري‌سن‌ژرمن هيجان زده ام




 

 


آنچلوتي:از آمدن به پاري‌سن‌ژرمن هيجان زده ام


تاریخ : دوشنبه ،
12 دی 1390

کارلو آنچلوتي، سرمربي جديد پاري سن ژرمن، اعلام کرد از اينکه اين پست را پذيرفته، بسيار هيجان زده است.


این مربی ایتالیایی روز جمعه به طور رسمی به عنوان جانشین آنتوان کومبواره در پارک دو پرنس معرفی شد. او با قراردادی 2 ساله به این باشگاه پاریسی پیوسته است.
او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه جدیدش گفت:" از اینکه اینجا هستم، بسیار خوشحالم. وقتی از میلان جدا شدم تا حضور در یک باشگاه خارجی را تجربه کنم، به حضور در انگلیس، اسپانیا و فرانسه فکر می کردم. حضور در چلسی تجربه فوق العاده ای بود و فکر می کنم حضور در پاریس هم می تواند تجربه بی نظیری باشد.

بسیار خوشحال و هیجان زده هستم. بعد از شش ماه بیکاری، واقعا زمانش رسیده بود که هدایت یک تیم را برعهده بگیرم.

این یک فرصت طلایی است تا یک کار فوق العاده اینجا انجام دهیم. این باشگاه همه ویژگی های لازم برای به کار گیری تجارب و دانش من را دارد ومی تواند به موفقیت زیادی برسد.این باشگاه جاه طلبی های زیادی دارد و من از این مسئله بسیار خوشحال هستم. کار سخت ما از همین حالا شروع می شود.
من اینجا هستم تا همه چیز را در مسیرش قرار دهم. من هدایت تیمی را برعهده گرفتن که نیمی از راه را طی کرده و در صدر جدول قرار دارد و در چند دیدار فوق العاده کار کرده است.
من اینجا هستم تا تجربه و دانشم را در اختیار تیم قرار بدهم. من برای اینکه بتوانم ایده هایم را به اجرا بگذارم به زمان نیاز دارم.
بازیکنان باکیفیتی در این تیم هستند، به ویژه در خط حمله. می خواهم تیم مان فوتبال دینامیکی به نمایش بگذارد اما مهمتر از این است که موثر بازی کنیم و نتیجه بگیریم."


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل