منچستر باز هم باخت

منچستر باز هم باخت




 

 


منچستر باز هم باخت


تاریخ : پنج شنبه ،
15 دی 1390

منچستريونايتد دومين باخت پياپي خود را در ليگ برتر تجربه کرد. فاصله اين تيم با منچسترسيتي به 3 امتياز افزايش يافت.


منچستریونایتد دومین شکست پیاپی خود را در لیگ برتر مقابل نیوکاسل تجربه کرد. نیوکاسل 18 بازی بود مقابل یونایتد برنده نشده بود اما این طلسم با این برد شکست.

منچستریونایتد هنوز درگیر باخت به بلکبرن بود و در این بازی هم شکست سنگینی را تحمل کرد.

سر الکس فرگوسن برای سومین بار پیاپی از سیستم چرخشی برای دروازه‌بان‌ها استفاده کرده و این بار آندرس لیندگارد را در دروازه گمارده بود.

در دقیقه 25، داور برخورد ریو فردیناند و دمبا با را پنالتی برای نیوکاسل اعلام نکرد. این اقدام باعث شگفتی هر دو طرف شد.

با این حال نیوکاسل چندان احتیاجی به آن نالتی هم نداشت. ضربه بلند تیم کرول در دقیقه 33 با ضربه سر شولا آمئوبی مقابل پای دمبا با قرار گرفت و این مهاجم که 14 گل در 14 دیدار قبلی لیگ برتر زده بود با شوتی دیدنی گل‌زنی کرد تا اردوی تیمش را با خوشحالی به مقصد جام ملت‌های آفریقا ترک کند.

در اول نیمه دوم، با توپ را در منطقه‌ای مناسب گرفت اما فیل جونز رویش خطا کرد. ضربه ایستگاهی حاصل را یوهان کابایه از فاصله 20 متری از روی دیوار دفاعی یونایتد وارد دروازه لیندگارد کرد.

سرانجام در دقیقه 90، پاس بلند تیم کرول که باد شدید هم روی آن تاثیر گذار بود باعث شد جونز و لیندگارد دچار اشتباه شوند. دروازه‌بان دانمارکی به سمت جونز دوید تا توپ را بگیرد، اما توپ با برخورد به ران مدافع یونایتد وارد دروازه بی‌دروازه‌بان یونایتد شد و گل سوم هم رقم خورد.

یونایتد با 45 امتیاز و 3 امتیاز فاصله با منچسترسیتی صدرنشین دوم است و نیوکاسل با 33 امتیاز هفتم است.

در دیگر دیدار امشب لیگ برتر هم اورتون در خانه دو بر یک مغلوب بولتون شد. گل‌های بولتون را انگوگ (67) و کیهیل (78) زدند و هاوارد (63) تنها گل اورتون را زد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل