بارسلونا برابر اسپانیول متوقف شد

بارسلونا برابر اسپانیول متوقف شد




 

 


بارسلونا برابر اسپانیول متوقف شد


تاریخ : دوشنبه ،
19 دی 1390

تيم فوتبال بارسلونا در شهرآورد ايالت کاتالونيا با نتيجه يک بر يک مقابل اسپانيول متوقف شد تا در فاصله پنج امتيازي رئال مادريد قرار بگيرد.


رقابت های هفته هجدهم لالیگا شب گذشته با برگزاری پنج مسابقه به پایان رسید که در مهمترین دیدار شاگردان پپ گواردیولا میهمان رقیب همشهری خود بودند.

در این مسابقه ابتدا سسک فابرگاس در دقیقه 15 آبی و اناری ها را پیش انداخت اما آلوارو واسکوئز در دقیقه 86 گل تساوی را وارد درواه ویکتور والدس کرد تا بارسلونا دو امتیاز حساس از این بازی را از دست بدهد.

با این نتیجه بارسا 38 امتیازی شد و پس از رئال مادرید 43 امتیازی در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

در دیگر مسابقه مهم دیشب والنسیا با نتیجه دو بر دو مقابل میزبان خود ویارئال به تساوی دست یافت.

در این بازی مارکو روبن در دقیقه 14 و رودریگز در دقیقه 18 برای ویارئال و سوفینا فگولی در دقیقه 41 و آریتز آداریز در دقیقه 86 برای والنسیا گلزنی کردند.

نتایج سایر مسابقات شب گذشته لالیگا به شرح زیر است:

رئال بتیس 2 - اسپورتینگ خیخون 0

ختافه 0 - اتلتیکو بیلبائو 0

رایووایکانو 2 - سویا 1
--------------------------------

مصاحبه گواردیولا :

سرمربي تيم فوتبال بارسلونا پس از تساوي مقابل اسپانيول و قرار گرفتن در فاصله پنج امتيازي نسبت به رقيب اصلي خود يعني رئال مادريد، همچنان به کسب عنوان قهرماني اميد دارد.


بارسلونا یکشنبه شب در مقابل اسپانیول ابتدا با ضربه سر ''سسک فابرگاس'' در دقیقه 16 جلو افتاد اما تیم مقابل نتیجه را در دقیقه 86 به تساوی کشاند.

تک گل بارسلونا در این بازی صدمین گل این تیم در تمامی رقابت های فصل جاری بود.

رئال مادرید که شنبه شب ''گرانادا'' را با نتیجه پر گل 5 بر 1 شکست داده بود، پس از تساوی دیشب بارسلونا، شانس بیشتری برای قهرمانی پیدا کرد.

''پپ گوآردیولا'' در این باره گفت: هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و امتیازهای زیادی را می توانیم به دست بیاوریم.

فابرگاس نیز که تا کنون در رقابت های لالیگا 9 گل زده است، تأکید کرد: ما هنوز در نیمه راه هستیم. بازی دشواری بود و دو امتیاز از دست دادیم ولی باید تا پایان ادامه بدهیم.

گوآردیولا در مورد پنالتی که به نظر می رسید در وقت اضافه باید برای بارسلونا اعلام می شد، بدون اینکه داور را متهم بداند، اظهار داشت: در فوتبال باید با چنین اتفاقاتی کنار آمد. شما فقط می توانید چیزهایی را تغییر بدهید که در اختیارتان باشد.



کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل