دروگبا: تا تابستان در چلسی هستم

دروگبا: تا تابستان در چلسی هستم




 

 


دروگبا: تا تابستان در چلسی هستم


تاریخ : یکشنبه ،
2 بهمن 1390

ستاره ساحل عاجي چلسي در صحبتهايي اعلام کرد که به دنبال لذت بردن بيشتر در دنياي فوتبال است.



دیدیه دروگبا مهاجم ساحل عاجی باشگاه چلسی از روزهای حضورش در استمفورد بریج لذت نمی برد.

البته او در صحبتهایی اعلام کرده که دربازار نقل وانتقالات زمستانی از چلسی جدا نمی شود.

این درحالی است که صحبتهای متعددی درمورد احتمال جدایی دروگبای 33 ساله در بازار زمستانی به گوش می رسید. این درحالی است که نیکلا آنلکا هم تیمی او اخیرا به تیم شانگهای شنهووا رفته و حتی این تیم چینی برای خرید دروگبا هم ابرازتمایل کرده

با این وجود فوروارد سابق المپیک مارسی که این روزها در اردوی تیم ملی ساحل عاج برای برگزاری رقابتهای جام ملتهای آفریقا به سر می برد در صحبتهایی اعلام کرده که دست کم تا تابستان در چلسی می ماند.

دروگبا در پاسخ به این سوال که آیا می خواهد چلسی را ترک کند به فرانس فوتبال گفت:« نه قبل از ژوئن 2012. من به دنبال لذت و جذابیت و شادی و عشق و فشار بیشتری در زمین چمن هستم.هرچیزی که هیجان و مزه شغل حرفه ای ام را افزایش دهد.»

دروگبا در هفده دیداری که در تمامی رقابتهای این فصل با پیراهن چلسی برگزار کرده، به شش گل رسیده و بعد از فرانک لمپارد، دانیل استوریج و رامیرس در فهرست گلزنان برتر تیمش است.

انتظار می رود که دروگبا در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش دردیدارهای ساحل عاج مقابل سودان، بورکینا فاسو و آنگولا قرار بگیرد. اولین بازی ساحل عاج روز یکشنبه برگزار خواهد شد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل