یوونتوس 3 - 0 رم

یوونتوس 3 - 0 رم




 

 


یوونتوس 3 - 0 رم


تاریخ : چهارشنبه ،
5 بهمن 1390

يوونتوس با سه گل جاکريني و دل پيرو در نيمه نخست و گل به خودي رمي ها در 45 دقيقه دوم برابر جالوروسي به پيروزي رسيد و به مرحله بعد صعود کنند.


نیمه اول با ترکیب متفاوت یوونتوس نسبت به دیدارهای قبلی اغاز شد و حضور دل پیرو در کنار بوریلو در خط حمله از نکات جالب توجه این نیمه بود و حضور الکس به عنوان کاپیتان یووه باعث شور و اشتیاق زیادی در میان حاضرین در ورزشگاه شده بود.

به گزارس سايت هوادارن يوونتوس در ايران ، زمان زیادی از اغاز بازی نگذشته بود که انتقال سریع توپ از خط دفاعی به خط حمله باعث شد امانوئله جاکرینی بازیکن اماده ی بانوی پیر با فرار دیدنی خود موفق شود اولین گل یوونتوس را به زیبایی به ثمر برساند.

یوونتوس که خیلی زود به گل رسیده بود توانست با کنترل میدان نبض بازی را در اختیار بگیرد و فاصله ی ایده ال میان بازیکنان دفاعی و خط هافبک یووه باعث شده بود بازیکنان یووه نمایش زیبایی را از خود بر جای گذارند.

بازی به دقیقه ی 30 رسیده بود و باز هم الکس دل پیرو ستاره ی تمام نشدنی بانوی پیر با حرکت دیدنی و ضربه ی فوق العاده ی خود برای دومین بار دروازه ی استکلنبرگ را باز کند و شادی را باز هم به میان نیفوسی های تورین بیاورد.

رمی ها که بازی را از دست رفته می دیدند بعد از دریافت دو گل با نفرات بیشتری بر روی دروازه ی یوونتوس حمله می کردند اما نمایش عالی و بدون نقص خط دفاعی یووه باعث شد تا ستارگان رم نتوانند کاری از پیش ببرند و در نهایت بازی در نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود یووه به پایان رسید.

لوئیر انریکه سرمربی رم در نیمه ی دوم تغییراتی را در تاکتیک تیمی خود به عمل اورد و رم با 4 مهاجم به سمت دروازه ی یوونتوس حمله می کرد که همیت موضوع سبب شده بود نفرات بیشتری در زمین یووه دیده شود.

هر چه از زمان بازی می گذشت تسلط یوونتوس بر بازی بیشتر می شد و حرکت ناجوانمردانه ی لاملا بازیکن رم داور دیدار را مجاب کرد تا وی را از زمین بازی اخراج کند و شرایط برای رمی ها سخت تر از قبل شد.

کونته که از نتیجه ی بازی رضایت داشت تغییراتی را در خط حمله ی خود داد و دو بازیکن خود به نام های بوریلو و دل پیرو را از زمین بازی خارج کرد و به جای انها متری - کوالیارلا را به زمین بازی اورد.

با این تغییرات یوونتوس نفس تازه ای در خط حمله پیدا کرد و دوندگی بازیکنان میانی بانوی پیر موقعیت های زیادی را در ادامه نصیب یوونتوس کرد که در دقیقه ی 90 حرکت دیدنی کوالیارلا باعث شد تا مدافع حریف دروازه ی خود را برای سومین بار باز کند و رم با توتی در ورزشگاه بزرگ بانوی پیر تحقیر شود.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل