فان پرسی: آرسنال در حذفی Ùˆ لیگ تلاش Ù…ÛŒ کند

فان پرسی: آرسنال در حذفی و لیگ تلاش می کند




 

 


فان پرسی: آرسنال در حذفی و لیگ تلاش می کند


تاریخ : چهارشنبه ،
5 بهمن 1390

ستاره هلندي توپچي ها معتقد است اين فصل مي تواند براي تيمش با نتايجي خوب به پايان برسد.


رابین فن پرسی، کاپیتان آرسنال، تاکید کرد نباید این تیم را از جمع مدعیان این فصل لیگ برتر خارج کرد و اعلام کرد توپچی ها این فصل برای قهرمانی در دو جبهه تلاش می کنند.

شاگردان ونگر این هفته در لیگ برتر 2-1 مغلوب منچستریونایتد شدند و اکنون با 5 امتیاز اختلاف نسبت به چلسی که در مکان چهارم قرار دارد، پنجم هستند.

آرسنالی ها باید یکشنبه آینده در جام حذفی مقابل استون ویلا قرار بگیرند و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز با میلان روبرو خواهند شد.

فن پرسی گفت:" همه ما تلاش می کنیم تا بهترین نمایش را برای تیم داشته باشیم و به موفقیت برسیم.
ما از تلاش برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول دست نمی کشیم. شکست مقابل منچستریونایتد ناراحت کننده بود اما نباید ناامید شویم. با توجه به اتفاقاتی که در این فصل رخ داد می توانم بگویم تا پیش از پایان فصل، اتفاقات عجیب زیادی رخ خواهد داد. هنوز بازی های زیادی باقی مانده و ما پیش از این هم توانستیم نتایج بد را پشت سر بگذاریم و این بار هم می توانیم به مسیر پیروزی برگردیم.

هرکس ما را از جمع مدعیان خارج کند، اشتباه کرده است. این فصل همچنان می تواند برای ما خوب باشد. ما جام حذفی و لیگ قهرمانان را در پیش داریم. ما تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا یکی از این دو جام و شاید هر دو را به خانه ببریم."


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل