آلمان با غلبه بر اروگوئه سوم شد

 آلمان با غلبه بر اروگوئه سوم شد




 

 


آلمان با غلبه بر اروگوئه سوم شد


تاریخ : یکشنبه ،
20 تیر 1389

تيم ملي فوتبال آلمان با پيروزي 3 بر 2 مقابل اروگوئه به مقام سوم جام جهاني 2010 دست يافت.


اين ديدار از ساعت 23 شنبه شب و در ورزشگاه نلسون ماندلا شهر پورت اليزابت آغاز شد.
نيمه نخست اين ديدار جذاب با موقعيت هاي گل متعدد براي هر دو تيم همراه بود و هر تيم يک بار به گل رسيد.
در دقيقه 19 شواين اشتايگر از پشت محوطه هجده قدم شوتي محکم روانه دروازه اروگوئه کرد که با دفع دروازه بان همراه بود اما در برگشت توماس مولر دروازه حريف را گشود تا آلمان پيش افتد.
در ادامه اروگوئه چند حمله را طراحي کرد و در دقيقه 28 کاواني در موقعيتي تک به تک دروازه هانس يورگ بوت را گشود تا بازي در نيمه اول با تساوي خاتمه يابد.
در نيمه دوم نوبت اروگوئه بود که بهتر بازي را شروع کرد و به گل رسيد. ديه گو فورلان با ضربه اي چکشي دروازه آلمان را گشود تا نماينده آمريکاي جنوبي به کسب عنوان سوم اميدوار شود اما يانسن در دقيقه 57 بازي را به تساوي کشاند.
آلمان در ادامه بازي هجومي را در دستور کار خود قرار داد و در دقيقه 82 توسط خديرا به گل سوم رسيد تا 3 بر 2 پيروز شده و همانند جام جهاني 2006 به مقام سوم دست يابد.
فورلان در آخرين ثانيه هاي اين بازي از روي يک ضربه ايستگاهي تير دروازه آلمان را به لرزه در آورد.
يواخيم لو سرمربي آلمان در اين ديدار برخي از نيمکت نشينان تيمش را در ترکيب اصلي قرار داد و ساير ذخيره ها را نيز در جريان بازي به ميدان فرستاد تا به غير از دروازه بان سوم، ساير نفرات در جام جهاني بازي کرده باشند.
بنيتو آرچونديا از مکزيک قضاوت اين ديدار را برعهده داشت،‌ وي به آئوگو و کاکائو از آلمان و پرز از اروگوئه اخطار داد.
ديدار فينال جام جهاني يکشنبه شب بين تيم هاي اسپانيا و هلند برگزار خواهد شد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل