رونی : به تلاش خود ادامه Ù…ÛŒ دهیم

رونی : به تلاش خود ادامه می دهیم




 

 


رونی : به تلاش خود ادامه می دهیم


تاریخ : سه شنبه ،
18 بهمن 1390

بسياري از تيم‌ها خيلي راحت تسليم مي‌شوند و شکست را مي‌پذيرند اما ما به تلاش ادامه داديم و به سختي کار کرديم تا امتياز بگيريم.


مهاجم اول تیم فوتبال منچستر یونایتد با تمجید از نمایش تیمش در دیدار مقابل چلسی گفت: این یک امتیاز می‌تواند به قهرمانی ما در رقابت‌های این فصل منجر شود چرا که منچستر به راحتی تسلیم نمی‌شود.

وین رونی با اشاره به بازی یونایتد مقابل چلسی که به تساوی ۳ بر ۳ دو تیم رسید، افزود: فکر می‌کنم ما از ابتدا کنترل بازی را در اختیار داشتیم اما متاسفانه در نیمه اول یک بر صفر عقب افتادیم. آنها در ابتدای نیمه دوم ۲ گل دیگر به ثمر رساندند اما می‌دانستیم اگر بتوانیم یک گل بزنیم، می‌توانیم از این بازی به امتیاز برسیم.

رونی در ادامه خاطرنشان کرد: ما به خوبی جنگیدیم و کسی چه می‌داند. ممکن است با همین یک امتیاز قهرمان لیگ شویم. بسیاری از تیم‌ها خیلی راحت تسلیم می‌شوند و شکست را می‌پذیرند اما ما به تلاش ادامه دادیم و به سختی کار کردیم و خوشبختانه توانستیم از این بازی امتیاز کسب کنیم. منچستر یونایتد به راحتی تسلیم نمی‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته ما ۲ امتیاز از دست دادیم اما نمی‌توانیم به خاطر جبران شکست ۳ بر صفر خوشحال نباشیم.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل