رسيدگي لورکوزن به مجادله بر سر پيراهن

رسيدگي لورکوزن به مجادله بر سر پيراهن




 

 


رسيدگي لورکوزن به مجادله بر سر پيراهن


تاریخ : شنبه ،
29 بهمن 1390

مدير ورزشي تيم فوتبال بايرلوکوزن گفته که به مجادله دو بازيکن اين تيم بر سر پيراهن "ليونل مسي" رسيدگي خواهد کرد.


مسی در دیدار با لورکوزن، یک گل زد، یک پاس گل داد و یک بار هم توپ را به تیر دروازه کوبید.

بارسلونا در این دیدار موفق شد با نتیجه 3 بر یک در زمین لورکوزن به برتری برسد. این در حالی است که دو بازیکن لورکوزن بر سر اینکه پیراهن یادگاری مهاجم آرژانتینی این تیم را در اختیار داشته باشند با یکدیگر به جر و بحث پرداختند.

"رودی فولر" در گفتگو با بیلد اظهار داشت: درگیری "مایکل کادلچ" و "مانوئل فردریش" ناراحت کننده بود.

بیلد پیش تر گزارش داده بود که کادلچ در بین دو نیمه پیراهن خود را با مسی عوض کرده بود اما فردیریش در رختکن طی مجادله ای، پیراهن را از او گرفته است.

کادلچ به روزنامه بیلد گفت: "مانوئل پیراهن را در رختکن از من دزدید."

هر دو مدافع در زمانی که مسی پاس گل اول را برای آلکسیس سانچز هموار کرد، جایگیری بدی داشتند. فولر با ابراز نارضایی از این دو مدافع، به طعنه گفت: "90 درصد از بازیکنان بر روی بازی تمرکز داشتند."

کادلچ که تک گل لورکوزن را به ثمر رساند در پایان بازی بار دیگر پیراهن خود را با لیونل مسی معاوضه کرد. این در حالی بود که فولر قول داده که به این موضوع رسیدگی کرده و با هر دو بازیکن صحبت کند.

مدیر ورزشی لورکوزن اظهار داشت: "من تضمین می دهم که کادلچ و فردریش این پیراهن را برای مزایده به منظور کارهای خیرخواهانه می خواسته اند."

کادلچ بعدتر اعتراف کرد که شوخی کرده که گفته مانوئل پیراهن را دزدیده است.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل