مصاحبه آقای خاص پس از تساوی برابر زسکامسکو

مصاحبه آقای خاص پس از تساوی برابر زسکامسکو




 

 


مصاحبه آقای خاص پس از تساوی برابر زسکامسکو


تاریخ : چهارشنبه ،
3 اسفند 1390

سرمربي پرتغالي رئال مادريد از تساوي يک بر يک تيمش مقابل زسکا مسکو در چارچوب مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا ابراز نارضايتي کرد و گفت که رئال به راحتي مي‌توانست در اين ديدار با دو گل به پيروزي برسد.


رئال مادريد در بازي رفت مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا در حالي که تا دقايق پاياني با يک گل از ميزبانش زسکا مسکو جلو بود در نهايت تساوي را دريافت کرد.


مورينيو سرمربي رئال مادريد در نشست خبري بعد از بازي با بيان اين که از کسب اين نتيجه‌ خوشحال نيست، گفت: از اين که تا آخرين ثانيه‌هاي بازي پيروزي را با تساوي عوض کرديم، ناراحتم. به صراحت بگويم که از نتيجه‌ بازي راضي نيستم، ما مي‌توانستيم به راحتي و بدون هيچ مشکلي با نتيجه‌ دو بر صفر به پيروزي برسيم، اما در کل تساوي هم بد نيست، سال گذشته مقابل ليون همين نتيجه‌ را به دست آورديم، اما در ديدار برگشت موفق شديم، آن‌ها را با اقتدار شکست دهيم و به مرحله بعد صعود کنيم، بايد بگويم که ديدار برگشت مقابل زسکا سخت خواهد بود، اما ما مي توانيم اين تيم را شکست دهيم و به مرحله بعد صعود کنيم، بنابراين نبايد تصور شود که رئال مادريد نتيجه‌ بدي در اين ديدار گرفته است و در شرايط دراماتيک قرار دارد. به هر حال اين فوتبال است، در حالي که مي‌توانستيم گل دوم را به راحتي به ثمر رسانيم توپ ما وارد دروازه‌ ‌ نشد و در ثانيه‌هاي پاياني اين بازيکنان حريف بودند که به گل دست يافتند.


مورينيو افزود: زسکا در اين ديدار براي ما مشکل ساز شد و بازي خوبي را به نمايش گذاشت. بازيکنان اين تيم تا آخرين دقايق بازي جنگيدند و دست از تلاش بر نداشتند و گل آن‌ها در وقت‌هاي اضافي نيمه دوم شاهد گويايي در اين زمينه است.


آقاي خاص درباره تعويض مسوت اوزيل و فرستادن آلبيول به جاي او در زمين گفت: بازيکنان زسکا پس از دريافت گل به کارهاي هجومي روي آورند و با چند مهاجم به دروازه‌ ما حمله مي کردند، بنابراين ترجيح دادم تا براي تقويت خط دفاعي آلبيول را به زمين بفرستم.



کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل