مسی پس از هتریک

مسی پس از هتریک




 

 


مسی پس از هتریک


تاریخ : پنج شنبه ،
11 اسفند 1390

ليونل مسي ستاره جوان تيم ملي آرژانتين روز 4شنبه اولين هت تريکش براي تيم ملي کشورش را در بازي با سوئيس انجام داد.


کاپیتان آلبی سلسته درپایان این دیدار خوشحالی اش را از این بابت ابراز کرد و به خبرنگاران گفت:« مدتها بود که درانتظار چنین روزی در تیم ملی بودم. دربازیهای زیادی به دنبال گل بودم ولی به گل نمی رسیدم ولی در بازی 4شنبه توانستم 3 گل بزنم و 4شنبه روز ویژه ای برای من بود؛ چرا که تیم ملی کشورم هم به پیروزی رسید.توپ این مسابقه را برای یادگاری به خانه می برم.»

درچندین بازی اخیر هواداران تیم ملی آرژانتین معتقد بودند که مسی درحد و اندازه هایی که برای بارسا بازی می کند، نیست. خود او درپایان این دیدار دوستانه گفت:«راستش را بخواهید خیلی خوشحالم. این اتفاقی است که مدتها درانتظارش بودم و این فرصت در اختیار من قرار نمی گرفت ولی این بار توانستم گل بزنم و تیمم به پیروزی رسید. پس خوشحالم. این همان کاری است که برای انجام آن تلاش می کنیم. ما به دنبال آن هستیم که به عنوان یک گروه، قوی باشیم و به رشدمان ادامه دهیم. باز هم می توانیم بهتر از اینها باشیم ؛ خودمان هم می دانیم ولی برد خیلی خوب است.»

با این سه گل، مسی توانست از رکورد گلهای لوکه پیشی گرفته و پنجمین گلزن برتر تاریخ تیم ملی آرژانتین لقب بگیرد:« هنوز کارهای زیادی مانده و حاشیه بهبود زیادی داریم. مهم این است که با خوشحالی و رضایت سوئیس را ترک می کنیم. تیم ملی ما باید به همین شیوه حرکتش را ادامه دهد . دراین گروه تغییراتی دیدم. ما دو روز کنار هم تمرین کردیم و خسته هم بودیم ولی تیممان واکنش خوبی نشان داد. باید از هر لحاظ بهتر شویم، به ویژه از نظر تیمی باید رشد کنیم. همیشه برد خیلی خوب است.»

سرخیو آگوئرو ، دیگر ستاره تیم ملی آرژانتین هم عملکرد خیلی خوبی در این بازی داشت و درپایان این دیدار دوستانه در صفحه توئیترش نوشت:« مسی؟ اگر دیروز می گفتم که تمرین کرد با او برایم یک رویاست، اما الان درکنار او بازی می کنم. لیو چه بازیکن بزرگی است.اولین هت تریک او برای تیم ملی را شاهد بودیم.»

او در ادامه یادآوری کرد:« تبریک برای برد و به خاطر اینکه در طول 90 دقیقه با جان و دل بازی کردیم. این برای تقویت گروه و رشد تیمی مفید است.»


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل