بارسا 3 - 1 گیخون

بارسا 3 - 1 گیخون




 

 


بارسا 3 - 1 گیخون


تاریخ : یکشنبه ،
14 اسفند 1390

بارسلونا توانست با وجود اين که يک نيمه را ده‌نفره بازي کرد اسپورتينگ گيخون را سه بر يک شکست دهد. دو گل بارسا در حالي به ثمر رسيد که آنها يک بازيکن کمتر داشتند و به دوازدهمين برد خانگي خود در اين فصل رسيدند.


بارسلونا در نیمه اول در باز کردن خط دفاعی مستحکم و منسجم حریف مشکل داشت، اما در هر حال طبق معمول مالکیت توپ را در اختیار داشت.

سرانجام در دقیقه 42 بود که خط دفاعی خیخون گشوده شد. آدریانو و سیدو کیتا با هم همکاری کردند و آدریانو توپ را در مسیر آندرس اینیستا قرار داد و او به آسانی اولین گل خود در این فصل لالیگا را زد.

نیمه دوم به شکلی دراماتیک آغاز شد. در همان ثانیه‌های ابتدایی بود که داور اعلام کرد جرارد پیکه از موقعیت مسلم گل‌زنی میگل دلاس کوئواس جلوگیری کرده و او را با کارت قرمز مستقیم جریمه کرد.

خاویر کلمنته در پاسخ به این اخراج داوید بارال مهاجم را به جای آیوزه هافبک به میدان فرستاد. بارال بلافاصله پس از ورود به زمین ضربه ایستگاهی را به دیوار دفاعی حریف زد و سپس روی سانتر فورموسه مندی، در دومین ضربی که در طول بازی به توپ زد دروازه ویکتور والدس را گشود.

گیخون با وجود برتری عددی به دفاع برگشت و بارسلونا با وجود یک یار کمتر به پیش تاخت تا این که سیدو کیتا سرانجام در دقیقه 79 توانست گل دوم را بزند. الکسیس سانچس توپ را به او داد و او هم با شوتی مهارنشدنی و دیدنی از فاصله 18 متری گل‌زنی کرد.

در نهایت ژاوی برد را تضمین کرد. او روی پاس چیپ اینیستا به پیش رفت و پس از کمی مکث دروازه خوان پابلو را گشود.

بارسا با 57 امتیاز دوم است و خیخون با 21 امتیاز نوزدهم.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل