شیرین ترین بازگشتهای اروپایی

شیرین ترین بازگشتهای اروپایی




 

 


شیرین ترین بازگشتهای اروپایی


تاریخ : سه شنبه ،
16 اسفند 1390

قصد داريم به بررسي مشهورترين بازگشت هاي شيرين ليگ قهرمانان و جام باشگاه هاي اروپا بپردازيم.


برخي مواقع صعود يک تيم درحاليکه دور رفت را با شکست پرگل پشت سرگذاشته و در بازي برگشت ضمن جبران نتيجه، تيم حريف را در کمال شگفتي حذف هم مي کند شيرين تر از صعود عادي است که صرف نظر از نتيجه دور برگشت آرسنال که با 4 گل از آث ميلان شکست سختي را درسن سيرو دريافت قصد داريم به بررسي مشهورترين بازگشت هاي شيرين ليگ قهرمانان و جام باشگاه هاي اروپا بپردازيم.


1. دپورتيو لاکرونيا در دور رفت رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا در سن سيرو با نتيجه 4 بر يک به مانند توپچي هاي لندني شکست سنگيني را دريافت کرد، اما در 8 آوريل 2004 يک اتفاق عجيب و شب رويايي براي سفيد و آبي پوشان در بندر رياسور رقم خورد چرا که "ديدا" دروازه بان روسونريها دربرابر "والتر پاندياني"، "خوآن کارلوس والرون" و "فران" 4 گل دريافت کرد و حتي قرمزپوشان يک گل هم نتوانستند به ثمر برساند تا در مجموع با نتيجه 5 بر 4 از دور رقابت ها کنار روند.

2. در ماه آوريل سال 2004 اتفاق عجيب ديگري اين بار در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان بوجود آمد و درحاليکه رئال مادريد با ستارگاني چون "روبرتو کارلوس"، "زيدان" و "رائول" تيم فرانسوي موناکو را با نتيجه 4 بر 2 در سانتياگو برنابئو شکست داده بودند، يک اتفاق عجيب ديگر در 6 آوريل پيش آمد و اين بار موناکو که "فرناندو مورينتس" را نيز در اختيار داشت و درحاليکه در خانه با يک گل نيز عقب بود با نتيجه 3 بر يک در پايان بر کهکشاني ها غلبه کردند تا دليل گل زده بيشتر در خانه حريف صعود کنند.


3. تيم ميدلز بورو که در رقابت هاي جام يوفا سال 2006 درخشان ظاهر شده بود در روماني در برابر استوابخارست با نتيجه يک بر صفر تن به شکست داد، اما قرمزپوشان بورو در دور برگشت رقابت ها در تاريخ 27 آوريل با وجوديکه در خانه 2 بر صفر عقب افتادند و اين به منزله باخت 3 بر صفر بود، اما به يکباره در نيمه دوم با درخشش "جيم فلويد هاسلبنک" سيه چرده 4 گل به ثمر رساندند و با نتيجه 4 بر 3 صعود کردند.


4. در 18 مارس 2010 در چارچوب رقابت هاي ليگ اروپا، درحاليکه فولام با نتيجه 3 بر يک در تورين مغلوب يوونتوس شده بود، اما در لندن با نتيجه عجيب 4 بر يک بينکونري را مغلوب کرده تا در مجموع با نتيجه 5 بر 4 به دور بعد صعود کنند و اين درخشش را مديون "بابي زامورا" هستند.


5. در تاريخ 11دسامبر 1985 درحاليکه رئال مادريد در دور رفت رقابت هاي جام باشگاه هاي اروپا با نتيجه 5 بر يک در آلمان مغلوب مونشن گلادباخ شد، در دور برگشت در مادريد نشان داد که هيچ مأموريتي غير ممکن نيست و با نتيجه 4 بر صفر پيروز شد تا به دليل گل زده بيشتر در خارج از خانه صعود تاريخي را جشن بگيرد


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل